NOTD: Barely There

vineri, martie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu daca v-am mai spus pana acum dar, nuantele neutre ocupa un loc important in sufletul meu.
    Mi se par perfecte pentru orice moment al zilei, pot sa iasa in evidenta prin simplitatea lor si... abia daca observa cineva daca se intampla cumva nenorocirea de a-ti sari oja dintr-un coltisor. Cum sa nu le iubesti?
    Pentru postarea de astazi, am optat pentru o nuanta foarte placuta de "cacao cu lapte", o nuanta care face parte din gama Gel Finish de la Avon, Barely There.


    Consistenta acestor oje mi-a placut din prima clipa, aplicarea de nota 10 iar luciul de milioane.
   In aceste fotografii nu am folosit strop de top coat si ma declar incantata de rezultat.




    Voi purtati nuante de acest gen? Ce parere aveti despre vedeta zilei?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like