NOTD: Fire Cracker

joi, martie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In momentul in care am primit cutia roz, frumoasa si personalizata care continea o multime de bunatati de la Avon m-am indreptat fara nicio remuscare catre lacurile de unghii. Supriza pe care mi-au facut-o m-a bucurat enorm iar ideea de personalizare a fiecarui pachetel cu bunatati m-a impresionat. Fiind renumita deja pentru pasiunea pe care o am pentru manichiuri am fost rasftata cu o multime de nuante, produse destinate ingrijirii si rasfatului unghiilor, pe care abia am asteptat sa le pun la treaba.
    Lacurile de unghii din gama Gel finish imi starnisera curiozitatea in urma cu mult timp si din cauza faptului ca nu aveam un reprezentant prin zona, cu curiozitatea ramasesem. Asta pana in momentul de fata, deoarece in cutiuta ma asteptau si cateva sortimente din aceasta gama.
    Le-am desfacut, le-a admirat si pana la urma ghiciti cu ce am decis sa incep? 
    Surpriza - un rosu corai superb, denumit  Fire Cracker!
    Nici mie nu-mi venea sa cred deoarece, n-am mai purtat rosu din perioada Craciunului si totusi, acesta m-a cucerit. Probabil ca si nuanta sa usor exotica mi-a atras atentia asa ca mi-am spus ca merita sa-i dau o sansa.




    Asa cum sunt laudate si in blogosfera, lacurile pentru unghii din aceasta gama au un luciu de nota 10 iar aplicarea este excelenta.
    Acoperirea e perfecta dintr-un singur strat si doar obisnuinta m-a facut sa adaug unul suplimentar.
   Timpul de uscare? Ei bine, pot sa il laud si pe el? Normal ca pot! Unghiutele mele aratau impecabil si puteau fi folosite fara regrete dupa un timp foarte, foarte scurt.
    Cantitate generoasa, culoare frumoasa, luciu aspectuos....Ce poate fi mai frumos?
    Cred ca m-am indragostit, cred ca da, da daaa!


    Voi ati folosit minunatii din aceasta gama? Ce parere aveti despre ele? Dar despre nuanta pe care v-am prezentat-o astazi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like