NOTD: Hello spring!

marți, martie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   E aici! A venit! Ma bucur enorm!
   Si daca e primavara, mi-am dorit sa marchez acest eveniment prin intermediul unei noi manichiuri inflorate. Daca o sa ajung sa va plictisesc cu combinatiile care tind sa devina semnatura mea (sand style + floricele) sa-mi spuneti, ok?
    Pentru astazi am ales o nisipoasa in nuante calde Nicole by OPI - Cinna man of my dreams iar pentru floricele am apelat la noile mele water decals, venite de peste mari si tari tocmai de pe Born Pretty Store.
    Chiar daca la inceput nu ma prea intelegeam cu modelele care se aplica pe intreaga suprafata a unghiei, acum am ajuns sa le iubesc cu pasiune. Le aplic cu rabdare, curat cu atentie surplusul si ma bucur de o manichiura impecabila.






    Ce parere aveti? Nu-i asa ca arata bine?
    In cazul in care va tenteaza, water decals-urile pot fi achizitonate de aici la un pret de 1.73$, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii iar produsele ajung la posta vamala (trebuie sa recunosc ca o singura data m-am considerat norocoasa pentru ca au ajuns la oficiul postal de care apartin dar a fost un eveniment unic in viata) si folosind codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like