NOTD: Inspired by... Colour your life

marți, martie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu v-am mai prezentat de multa vreme o manichiura Inspired by asa ca astazi,  am decis sa sparg gheata si sa va arat ce am reusit sa concep/colorez/copiez duminica.
    Nu credeam vreodata ca o sa am curajul sa port combinatii ca cea pe care v-o prezint astazi si totusi, admirand manichiurile extraordinare pe care Andrea ni le prezinta in fiecare articol al sau m-am gandit ca ar fi cazul sa-mi depasesc zona de confort si sa incep sa ma joc mai mult decat as fi facut de obicei.
    Asadar si prin urmare, fiecare unghiuta are personalitatea sa, am aplicat glitter, am am folosit si albastru royal (pentru ca era prea frumos pentru a mai sta pe tusa), water decals-uri inflorate si m-am declarat incantata de rezultat.
   Daca in urma cu cativa ani as fi declarat ca aceasta este o manichiura prea incarcata acum pot sa va spun ca m-am indragostit de unghiutele mele si de fiecare data cand le privesc le zambesc si imi doresc sa reziste cat mai mult.





    Am folosit:
- Baza Avon Nail experts - gel strenght;
- Oja Golden Rose Express Dry - no.71;
- Oja Astor - no. 105
- Oja Medusa Isabella - no. 130;
- Top coat - Farmec 3D Efect;
- Water decals - Born Pretty Store.


    Ce parere aveti despre combinatiile de acest gen?
    Yay sau nay?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like