Preferatele lunii februarie

joi, martie 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, crap de bucurie pentru ca in sfarsit, primavara a venit!
    Da, n-a fost o iarna fioroasa dar gandul ca ar putea sa devina mai putin blanda, m-a insotit pe parcursul celor trei luni. Eh, bine ca am scapat si acum putem sa rasuflam usurate. La revedere iarna!
    Trebuie sa recunosc ca ultima luna de iarna a zburat, nici nu stiu cum s-a facut dar era ultimul weekend din februarie iar eu recapitulam descoperirile lunii. Pe de o parte sunt mandra de mine pentru ca am respectat Project Pan-ul pe care mi l-am impus la inceputul acestui an dar parca mai tanjesc si dupa noutati. E tare greu, credeti-ma pe cuvant.
     De aceasta data nu am foarte multe preferate deoarece nu a facut multe descoperiri si nici nu mi-am dorit sa "bat apa-n piua" cu aceleasi produse pe care le folosesc de foarte mult timp.


    Despre relatia mea cu Batiste v-am povestit de nenumarate ori iar varianta Tropical ramane in continuare preferata mea. Imi place, are aroma unei vacante de vara si e foarte eficient.
     Si daca tot vorbeam despre podoaba capilara, masca Loncolor Natura cu ulei de masline a fost cea care m-a cucerit in ultima luna. V-am povestit despre ea in acest articol asa ca nu mai intru in alte detalii.
    Setul Ziaja cu unt de cacao, un duo perfect despre care v-am povestit in acest articol. Imi place in continuare, aroma sa este deosebit de placuta, lotiunea de corp se absoarbe rapid si este extrem de hidratanta iar gelul de dus... un adevarat rasfat.
     Lolita Lempika ma duce cu gandul la vacante si de fiecare data cand il folosesc imi da o stare de bine, de relaxare. Un vis! Da, pana acum l-am folosit in cel mai economic mod dar din februarie, a inceput prapadul.
    Batonul corector cu tea tree Love Nature - Oriflame este preferatul preferatelor. Cred ca este produsul careia i-am oferit exclusivitate de peste 15 ani si n-am de gand sa schimb acest lucru. Este eficient, ne intelegem perfect!


    Titlurile lunii au fost diversificate.


   Vanatorii de zmeie  a fost o carte la care nu m-as fi uitat niciodata daca n-ar fi fost Deena. Ea mi-a recomandat-o prin intermediul unei recenzii pe care o puteti citi si voi aici, si ii sunt recunoscatoare. Am descoperit un autor deosebit, care transmite enorm prin intermediul randurilor sale si te face sa empatizezi cu fiecare personaj in parte. Da, aveam de-a face cu o drama, mai multe subiecte dureroase si un final fericit. 
     Apoi a urmat o lectura usoara care mi s-a parut chiar prea usoara pentru gusturile mele si dupa o carte plina de tragedii - Darul unei zile. Mi se pare potrivita pentru un weekend in care ne propunem sa lenevim si sa ne delectam cu niste carticele care nu ne provoaca prea mult la nelinisti intelectuale.
    Martianul a fost descoperairea lunii! Mi-a placut la nebunie aceasta carte si in cazul in care doriti sa cititi o carte diferita cu un subiect inedit, v-o recomand cu drag. Daca nu ma credeti, poate recenzia pe care i-am dedicat-o aici va va convinge.

    Si... in cazul in care aveti pofta de un film bun, va recomand Joy.


    In acest an nu am fost prea inspirata de filmele care au fost nominalizate la Oscar iar posterul acestui film ma ducea cu gandul la fericire, liniste, pace. Nu mi-a atras atentia dar, Jenifer Lawrence reuseste sa ma faca mereu curioasa. Abordeaza niste roluri diferite asa ca m-am gandit... De ce nu? si i-am dat o sansa.
Am descoperit un film interesant, captivant, emotionant si pe alocuri extrem de amuzant. Imi  plac la nebunie filmele cu subiecte motivationale iar acesta se numara printre ele. 
Puterea unei femei care doreste mai mult decat o viata simpla si toate piedicile de care trece cu tact si determinare pentru a reusi.
    V-am starnit interesul? Daca da, vi-l recomand!
    Si cam atat pe luna februarie. Martie se anunta a fi o luna frumoasa iar eu abia astept sa ii descopar tainele. Oricum, astazi e Baba mea asa ca feriti-va din calea sa!
      O zi plina de zambete tuturor!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like