Recenzie: Fapturi uluitoare - Tracy Chevalier

luni, martie 07, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


     Trebuie sa recunosc ca Tracy Chevalier a reprezentat un adevarat mister pentru mine. Nu auzisem de acesta autoare pana cand Deena a inceput sa-mi tooot povesteasca despre cartile sale. Am ascultat, interesul meu sporea pe masura ce subiectele se diversificau si intr-o zi n-am mai rezistat. Am intrat in libraria online pe care o prefer, am selectat sectiunea carti beletristica si am cautat-o. 
     Am descoperit mai multe titluri ale acestei misterioase (pentru mine) autoare si cel care mi-a atras atentia cel mai mult a fost Fapturi uluitoare. Mi-am amintit cate ceva din ceea ce imi povestise Deena despre actiunea acestei carti asa ca n-am stat pe ganduri si am adugat-o rapid in cos.


     Intr-un weekend in care mi-am propus sa ma relaxez si sa uit de tot ceea ce ma inconjoara, am inceput-o cu sete de de aventura.
    Ei bine, doresc sa va spun ca inceputul este tipic englezesc, usor, fara graba cu multe detalii si descrieri care te introduc in fascinanta lume a oraselului Lyme din secolului al XIX-lea. Un orasel linistit de pe malul marii in care isi fac aparitia trei surori mai putin instarite in cautarea unei vieti care sa le ofere un confort mai usor decat cel din costisitoarea si zbucuiumata Londra.
    Una dintre surorile noastre, Elizabeth Philpot motiveaza alegerea acestui orasel datorita pasiunii sale pentru fosile. Pe malul marii le descopera misterele si in acest mod ajunge sa o cunoasca pe eroina principala a acestei carti, Mary Anning o tanara cu un trai saracacios, care cunoaste le tainele dar nu le apreciaza valoarea.
    Cele doua ajung sa faca descoperiri istorice.
    Chiar daca la un moment dat destinul le desparte iar Mary ramane pe cont propriu, ma bucur ca autoarea decide sa faca din ea o luptatoare, un om care creste indiferent de obstacolele pe care le intampina si indiferent daca pentru descoperirile primeste sume fabuloase.
    Despre ce descoperiri e vorba? O sa va las pe voi sa descoperiti deoarece impactul acestei lecturi va fi mult mai mare daca va veti lasa surprinse de actiunea sa. Eu, chiar daca stiam despre ce e vorba, am savurat-o pana la final.
    In cazul in care am reusit sa va atrag atentia, va mai spun doar ca aceasta carticica sugubeata poate fi achizitionata de aici la un pret de doar 7.99 lei.

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like