Vinerea imbulinata #77

vineri, martie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     A venit ziua cea frumoasa, ziua dedicata imbulinarilor. 
    Mi-era pofta de o manichiura cu bulinute rasfirate si plouate asa ca pentru postarea de azi am decis sa ma joc cu nuante primavaratice, astenute tiptil pe unghiutele mele.
    Am optat pentru o baza visinie, frumoasa foc iar la final am aplicat un top coat matifiant pentru un efect diferit.
    Rezultatul? Simpatic foc!





    Deci, ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
    Din pacate pozele nu sunt foarte reusite dar momentul in care am decis sa o imbulinez a coincis cu o zi mai mofturoasa iar lumina... of lumina... Oricum, sunt optimista!
    A venit primavara, ziua creste iar zilele mohorate se raresc. Am zis! 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like