Cinci nuante pentru sezonul cald

miercuri, aprilie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca in aceasta dimineata vremea e mai putin prietenoasa, am decis ca nu mai are niciun rost sa aman publicarea aceestei postari.
    Sezonul cald ne curteaza de ceva vreme iar eu mi-am ales preferatele pe care le voi purta pe unghii.
    Da, recunosc ca inca imi mai fac cu ochiul nuantele inchise dar incerc sa la ignor pentru ca am atat de multe nuante vesele care ma asteapta incat ma simt datoare sa le fac loc si in sufletul meu.


    Am ales cinci nuante sugubete, care mai de care mai vesela sau romantica, dupa caz.
    Flashy Pink de la Laura Clauvi e singura nuanta neon pe care am ales-o. In trecut nu am abuza prea mult de frumusetea sa asa ca mi-am propus sa o folosesc cat mai mult. A beneficiat de un articol (click aici) in care v-am prezentat-o  in adevarata-i splendoare.
     Rimmel, Breakfast in bed din colectia Rita Ora este un bleu superb care imi place de foarte mult timp. Chiar daca rezistenta sa lasa de dorit, nuanta sa m-a convins ca merit un loc printre frumoasele pe care vi le prezint astazi.
      

    Avon Speed Dry, Asap pink un roz deschis si delicat care mi se pare ca se asorteaza perfect cu seznul cald. Imi place foarte mult si doatorita timpului de uscare care este intr-adevar rapid.
     Golden Rose WOW! cu numarul 29 este o nuanta care poate fi purtata in orice moment al zilei. Rozaliul sau, desi intens, nu deranjeaza asa ca sunt de parere ca isi merita cu desavarsire locul printre alegerile mele. A beneficiat de un articol aici si de atunci povestea noastra de dragoste continua.
     Si daca tot vorbeam despre povesti de dragoste, doream sa va anunt ca in continuare galbenul este una dintre culorile mele preferate. De cativa ani imi place sa o port atat in varianta simpla cat si in toate combinatiile posibile si imposibile. Nuanta Lemon sugar de la Avon nailwear pro mi se pare atat de frumoasa si de feminina incat nu am putut sa o las in umbra. E minunata!



     Dupa cum puteti observa, de aceasta data am ales nuante blande, calde, prietenoase si sunt convinsa ca temperaturile din ultimele zile au fost cele care mi-au influentat alegerile.
    Oricum eu le indragesc pe toate si sunt foarte curioasa daca avem preferinte comune.
     Voi ce nuante purtati in sezonul cald?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like