InstaMania #57

luni, aprilie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua saptamana incepe iar un nou epidod din InstaMania incearca sa va descreteasca fruntile.
    Chiar daca in acest moment ma simt ca lovita de un buldozer, o locomotiva si un tramvai, toate la un loc, zambesc deoarece am avut parte de o saptamana frumoasa. Am profitat de fiecare clipa libera, m-am rasfatat si m-am bucurat de vremea frumoasa.
     Nu vreau sa intru in detalii prea devreme asa ca, dau startul episodului cu numarul 57.


    Ador pralinele de la Milka si chiar daca sunt un adevarat inamic al siluetei nu pot sa rezist in fata lor.


    Incerc sa compensez cu sucuri proaspete in fiecare dimineata. Tine-mi Doamne naravul!


     In aceasta postare va spuneam cat de rau imi pare ca am terminat crema pentru ochi de la Apidava. In aceeasi zi, am profitat de o clipa libera, am intrat intr-un magazin naturist si am inhatat-o fara regrete.


    Farmec m-a surprins cu un colet cu bunatati pentru o piele frumoasa fara nimic in plus.


      O cafea in compania Deenei este intotdeauna binevenita. Punem tara cale, ne facem planuri, ne miram de cat de mult  ne asemanam (in gandire, preferinte & Co) si radem foarte, foarte mult.


   Toate salatele sa apeleze la mine!
    In ultima perioada simt ca as putea sa traiesc doar cu ele (si cu dulciuri, bineinteles...).
  
    

    Cat de dor mi-a fost de aceste pufosenii!
    Vai, vai!


    Hoinarii de weekend in actiune! Ne era dor de o drumetie asa ca duminica n-am stat pe ganduri. Am inhatat bocancii, betele de trekking si-am fugit!


    Romania este magica chiar si dupa 24km "per pedes" (dus-intors)! Varful Cindrel ne-a intampinat cu bratele deschise iar noi i-am multumit pentru ca ne-a lasat sa-l cucerim. In curand, detaliile aventurii!


    Si a mai trecut o saptamana...
    Sper ca si urmatoarea sa fie cel putin de frumoasa (asta dupa ce o sa scap de besici si oboseala). 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like