Vinerea imbulinata #79

vineri, aprilie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E aprilie! Whoop! Whoop!
   Ma bucur enorm ca am scapat de iarna si ca am inceput sa mai renuntam la cojoace, vremea din ultimele zile ma face sa zambesc asa ca pot sa spun ca avem multe motive pentru a ne bucura de tot ce ne inconjoara.
   Am inceput luna in cel mai optimist mod posibil si mi-am propus s-o tin asa pentru cat mai mult timp. Sa mai vedem si jumatatea plina a paharului! Ce ziceti? Incercati si voi?
    Dar, sa revenim la postarea de azi pentru ca e vineri, iar imbulinarea nu se lasa pacalita chiar daca e 1 aprilie.
    Inca mi-e greu sa ma despart de nuantele inchise (in materie de manichiuri) asa ca am incercat sa combin veselia bulinelor pastelate cu dramatismul violetului dramatic.  Rezultatul mi-a placut si sper ca si voi sa fiti multumite de manichiura pe care v-o voi prezenta.





    O manichiura simpla, usor de conceput si cu un efect simpatic.
    Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like