InstaMania #59

luni, mai 02, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce mult imi plac saptamanile care incep cu (cel putin) o zi de vacanta. Lunea nu mai e atat de mohorata, saptamana e mai luminoasa, totul e mai frumos.
    Sper ca v-ati relaxat cu ocazia sarbatorilor si ca inca mai profitati de mini-vacanta.
    Eu chiar daca sunt curtata de diverse sortimente de lene, ma tin de promisiune si va invit la un nou episod din InstaMania. A fost o saptmana frumoasa si am incercat sa imortalizez cat mai multe cadre simpatice care sa va inveseleasca si pe voi. acestea fiind spuse, sa-i dam drumul!
   3, 2, 1...episodul 59... Start!


    Master Chef-ul personal m-a rasfatat la inceputul saptamanii cu paste delicioase. Creveti, sosuri, nebuni...Yumm! Yumm!


    O lectura este intotdeauna binevenita! Si muntii au ecou este deosebit de interesanta si inca ma mai bucur de paginile sale.


    Continuam sa alergam. Putin si bine! Eu ma declar multumita!


    Tinutele all black sunt in continuare printre preferatele mele. Uneori mai am si cate o dispozitie rock-ish asa ca ... apelez la toate articolele din piele din dotare.


   Traficul si ploaia nu sunt o combinatie ideala pentru mine. Ah, sper ca zilele de acetst gen sa fie cat mai rare.


   Vineri am ajuns acasa si ghiciti cine ne-a intampinat cu muuulta veselie? 
    Happy, antistress-ul no. 1. Ne e tare drag si ne bucuram mereu de compania sa.



     M-am simtit ca o mica Sherlock Holmes in momentul in care am descoperit colectia de monede pe care ne-a prezentat-o cu mandrie tatal lui Marius. De-a dreptul impresionanta!


    Ziaja e mereu printre preferatele mele iar sortimentul cu ulei de masline mi se pare perfect pentru acest sezon. Are o consistenta mai lichida decat cea cu unt de cacao dar hidrateaza la fel de bine. Plus ca aroma sa fresh te face sa o adori de la prima adulmecare.


    Dupa ce am sarbatorit alaturi de familiile noastre, duminica am iesit putin si ne-am bucurat de privelistea pe care ne-o ofera lanurile de rapita. Feerica, de-a dreptul!


    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat saptamana!
    Sper ca v-a placut si episodul de azi si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, va astept si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptmana ca-n filme!

You Might Also Like