InstaMania #60

luni, mai 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incetisor, cu pasi marunti si cu o meteosensibilitate iesita din comun (in cazul meu) am reusit sa trecem si de prima saptamana (de munca) a lunii mai. Trebuie sa recunosc ca de aceasta data, vremea mohorata a reusit sa ma dea putin peste cap si sa ma intristeze mai mult decat ar fi fost normal. Oricum, sper ca macar zilele care vor urma sa fie putin mai senine pentru ca zau ca am nevoie de cateva raze de soare. Se poate? Se poate?
     Avand in vedere introducerea cu care v-am intampinat, sper ca macar fotografiile pe care le-am pregatit pentru aceasta postare sa fie mai vesele. N-am fotografiat stropii de ploaie si am incercat sa pastrez totul intr-o mainiera cat mai optimista, cu nuante care mai de care mai colorate.
     Sa-i dam drumul!


    Am inceput saptamana cu o zi libera care mi-a priit de minune. Am inceput cartea pe care o aveam de multa vreme pe wishlist si abia astept sa v-o prezint si voua. 


    Ceaiul Wow Tea, ma insoteste peste tot pentru ca imi doresc sa respect utilizarea sa pe perioada celor 21 de zile si sa vad daca are efectul scontat. Oricum, chiar daca gusul sau nu este cel mai cel, sunt multumita de efctele sale. Mi se pare ca tenul meu arata mai bine de cand il consum si banuiesc ca si "cura" de detoxifiere a contribuit la asta.


    N-am zis ca renunt si la dulciuri, ok? Daca vremea e posomorata trebuie sa caut alte motive care sa-mi aduca zambetul pe buze iar aceasta crema de lapte cu fulgi de cocos e un adevarat deliciu. Merita sa suport toate consecintele consumului in cantitati industriale!


    Fondul de ten Golden Rose Perfect Finish mi-a fost alaturi in perioada sezonului rece si mi-a placut la nebunie. I-am dedicat acest articol si zau ca am de gand sa il achizitionez in curand. Mi-a placut enorm!


    Mi-era dor de o dimineata petrecuta in liniste, lenevind acasa iar aceasta a venit. Ce bine e sa mai stai si pe-acasa!


     Daca tot vorbim de mancare nu pot sa nu laud delicatesele cu care ma rasfata chef-ul meu. Bruschette-le sunt printre preferatele noastre si le savuram cu sete de cate ori avem ocazia.


      Si daca tot am vazut ca la Alba Iulia se desfasoara Festivalul medieval Apulum iar prognova arata destul de bine am decis ca ar fi cazul sa facem o mica excursie. Ei bine, totul a fost frumos pana in momentul "marii batalii" in care pe langa curajosii luptatori am beneficiat de niste efecte speciale 100% naturale. Niste tunete puternice care ne-au facut sa ne simtim partasi la toata aventura, urmate de o furtuna in toata puterea cuvantului. Chiar daca a fost o experienta care m-a facut aproape ciuciulete, nu regret niciun moment alegerea facuta. a fost inedit, special si daca ar fi nevoie sa folosesc un hashtag acesta ar fi cu siguranta #awesome.


    Linistea de dupa furtuna...


    Si-am incalecat pe-o sa si mai departe stiti si voi continuarea!
    Voi cum ati reusit sa treceti de saptamana care s-a incheiat? Astept cu interes comentariile voastre!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like