InstaMania #61

luni, mai 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Iata ca am trecut si de jumatatea lunii mai iar vremea nu prea tine cu noi... Da, mi-e ciuda pentru ca am o pofta teribila de hoinareala dar cand ma uit spre munti si vad crestele inzapezite ma zgribulesc si-mi iau gandul. Sper ca macar luna iunie sa fie mai generoasa in ceea ce priveste temperaturile si zilele insorite pentru ca de la mai, mi-am cam luat gandul.
     Dar, revenind la episodul de azi, ma bucur sa observ ca in ciuda vremii neprietenoase am fost destul de activa. Cand am zarit soarele am zbughit-o pe afara, iar daca am stat in casa, n-am avut stare. Da, simt nevoia unui concediu dar pana la venirea sa... incerc sa profit de weekend-uri desi zau ca n-am chef sa stau in casa si sa lenevesc. Sunt o ciudata, stiu!



    Nu-i asa ca va era dor de Sibiu si de culorile sale?


    Martea trecuta am participat la lansarea primului magazin Farmec in Sibiu si v-am povestit cate ceva despre eveniment in acest articol iar apoi, alaturi de Deena ne-am alaturat tuturor persoanelor invitate la brunch-ul organizat la hotelul Continental Forum.
    A fost frumos, ne-am simtit bine si am cunoscut oameni fermecatori.


     Desi ne-am propus sa alergam mai des, nu reusim sa ne mobilizam de mai multe ori pe saptamana.


     Daca nu ploua, prefer sa-mi petrec minutelele libere afara, la aer. Ce bine e!


     Doza de relaxare cu cativa inamici ai siluetei. Lion cu ciocolata alba creeaza dependenta asa ca, atentie!


    Mi-era dor de piata, de galagia si de aromele sale proaspete. Vineri am facut o escapada si am atacat standul cu capsune. Ce dor mi-a fost!



    Am bifat doua produse de pe wishlist. 
    De la lotiunea autobronzanta Alverde imi luasem gandul deoarece de anul trecut n-am mai zarit-o pe raftul DM-urilor si va spun sincer ca am chitait de bucurie in momentul in care Deena m-a anuntat ca a gasit-o. Promit sa revin cat mai curand cu un articol.
    Crema de maini cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant e preferata Deenei (erata la aceasta postare) si mi-am spus ca a venit momentul sa o incerc si eu. 



    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania.
    Sper ca v-a placut si episodul 61 si daca doriti sa va delectati cu mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like