InstaMania #62

luni, mai 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfarsit! Am avut parte de trei zile in care nu am vazut strop de ploaie! In sfarsittttt!
   Mi-a fost dor de zile in care sa ies din casa fara sa ma gandesc la umbrela, cizme de cauciuc si haine impermeabile si nu mi-a venit sa cred cand am vazut zilele frumoase care ne-au vizitat. Mi s-au parut chiar ciudate, zau asa, dar ma adaptez repede nu va faceti probleme!
     Si daca vremea a fost frumoasa, torul a parut mai vesel mai colorat asa ca am avut mai putina stare si am profitat de fiecare minutel in aer liber. E tare bine.
      Observ ca de fiecare data cand incep un episod din InstaMania, introducerea mea se refera la vremea de afara. Oare sa fie vorba de o vocatie? Ma transform in faimosul Busu? N-ar fi rau! 
       Dar totusi, sa revenim la subiectul de azi. Episodul cu numarul 62. Sunteti pregatite?



     Noaptea alba a muzeelor a inceput la ora 16:00 la Muzeul Astra Sibiu si noi, punctuali din fire am ajuns destul de devreme. Cred ca acest eveniment ia proportii din ce in ce mai mari deoarece haosul din trafic si lipsa locurilor de parcare si-a facut simtita prezenta inca de la primele ore. Dupa ce am hoinarit mult si bine, am facut si o miniexcursie si pana la masina si apoi am mers rapid acasa pentru ca picioarele noastre dadeau semne de avarii.
     A fost frumos, ne-a placut dar daca vom mai merge in acest loc minunat, o sa optam pentru o zi normala, fara evenimente, inghesuiala si alte nebunii.


     Datorita temperturilor scazute din ultima perioada Comme une Évidence a ramas in continuare printre preferatele mele. Imi place la nebunie aroma sa!


      Din categoria noutati pe raftul meu doresc sa a prezint cea mai noua comanda de pe Libris. Nopti in Rodanthe si Zeita orezului asteapta rabdatoare momentul in care vor fi devorate.


     Am bifat-o! Lotiunea pentru unghii cu vitamina B5 de la Farmec. Unghiutele mele trec printr-o perioada destul de ciudatica asa ca m-am reintors la vechile ajutoare.


    Daca e soare, e vreme pentru alergare.


    Si rezultatul saptamanii...


    Combinatia de iaurt cu cereale, capsune si banane ma obsedeaza in ultima perioada. Yumm!



     De fiecare data cand ajung la Muzeul Astra ma opresc in fata sa si o admir. E colorata, frumoasa, simpla si mi se pare ca ascunde tare multe povesti.



    Relaxare in doi. Ne luam cartile, mergem in parc si le devoram. Ce mult imi plac zilele frumoase!



    Acestea fiind spuse, a mai trecut o saptamana, vremea e frumoasa, vara bate la usa asa ca avem toate motivele sa zambim. Viata e frumoasa!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like