Magazinul fermecat acum si in Sibiu

miercuri, mai 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ieri am avut deosebita placere de a participa la deschiderea oficiala a magazinului Farmec in Sibiu. Fiind o fana a produselor 100% romanesti am acceptat cu drag invitatia pe care am primit-o asa ca, la ora 11 ma aflam deja la locatia aflata in Piata Unirii, nr. 1.


     Blindata cu aparat foto si mult entuziasm am pasit in lumea fermecata pe care voiam sa o descopar tacticos, fara sa deranjez pe nimeni cu privirea mea iscoditoare. 
    Inca de la intrare am fost intampinata cu zambete iar eu m-am "desfasurat" dupa bunul plac.



      In cadrul magazinului fermecat am descoperit toate produsele din portofoliul Farmc, atat produse cosmetice cat si produsele destinate ingrijirii locuintei din gamele Nufar si Triumf (acelea cu care am crescut si pe care inca le mai folosim, va mai amintiti nu-i asa?).


    M-am lasat cucerita de simplitatea magazinului, de modul in care a fost gandita aranjarea fiecarui produs si bineinteles, de mesajele expuse cu gratie pe peretii din fiecare incapere. Daca as putea sa  ma rezum la un singur cuvant acesta ar fi... brum, brum... batai de tobe... impecabil.



     Chiar si fara introduceri si explicatii referitoare la modul in care a fost gandita aranjarea acestui magazin, mi-am dat seama ca lumea fermecata e cu totul diferita fata de magazinele/drogheriile cu care m-am intalnit pana acum. Pot sa spun ca ma bucur enorm ca au decis sa deschida acest magazin si in Sibiu, dupa Cluj, Arad, Timisoara,Targu Mures si urmand sa ne surprinda cu deschiderea a inca patru magazine in tara.


     In afara de comercializarea produselor Farmec si consultanta permanenta legata de acestea, vom beneficia si de o dermoanaliza a tipului de ten, acest serviciu fiind oferit gratuit tuturor celor care viziteaza magazinul. Super, nu-i asa?
   Sedintele dureaza aproximativ 5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor masuratori instrumentale specifice care analizeaza nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum si gradul de pigmentare al pielii.


     Dupa ce am participat la ceremonia de inaugurare, am fost invitati la un brunch in cadrul caruia am reusit sa mai discutam despre produse, magzine, concpte si despre viitoare evenimente. totul a fost minunat, am cunoscut oameni fermecatori si ma bucur ca am fost invitata la acest eveniment.
      La plecare, am primit si o punguta cu bunatati, care continea produse care imi starnisera curiozitatea de mai mult timp si pe care abia astept sa le testez.



      Ca o mica concluzie, in cazul in care nu v-ati dat seama, pot sa spun ca sunt incantata de magazin, concept si prospetimea pe care o aduce. E diferit si imi place!
     Se vede ca avem de-a face cu cel mai mare brand romanesc de piata si le doresc sa continue in aceeasi maniera, sa fie diferiti si sa ne ofere aceleasi produse de calitate.
    Sa traiesti fermecatule!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like