NOTD: Feathers

marți, mai 24, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va era dor de o manichiura conceputa cu water decals? Sper ca da pentru ca mie-mi plac foarte mult aceste accesorii care iti ofera o manichiura impecabila in doi timpi si trei miscari.
     Si cum pe Born Pretty Store gasesti tot ce vrei si ce nu vrei, de aceasta data m-am oprit asupra unor modele care se aplica individual pentru ca ma intrebam daca mai stiu sa le folosesc. Raspunsul a fost... asa si-asa deoarece ma obisnuisem cu cele pe care le aplicam pe toata suprafata unghiei fara sa imi mai fac probleme la capitolul pozitionare asa ca in momentul in care au intrat in schema penitele mele m-am cam chinuit. Am ales cele mai mici modele care mi se strecurau printre degete dar nu m-am lasat pana nu le-am aplicat. 
     Rezultatul mi s-a parut deosebit si abia astept sa mai incerc si alte modele.




Am folosit:
- Baza Avon Nail experts - gel strenght;
- Oja Golden Rose Express Dry - no.71;
- Oja Astor - no. 105;
- Water decals - Born Pretty Store.






     In cazul in care va tenteaza water decals-urile pe care le-am folosit, doresc sa va spun ca le puteti achizitiona de aici la un pret de 4.14$, Born Pretty Store are shipping-ul gratuit (produsele ajung la posta vamala) si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.


    Ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like