OOTD: O mare de galben

joi, mai 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu va puteti da seama cat de dor mi-a fost de-un outfit. Din pacate, de aceasta data nu numai timpul a fost cauza absentei mele ci si multe alte probleme mai mari sau mai mici care nu au tinut de mine. Stiu ca va plac postarile de acest gen dar de fiecare data cand prindeam o clipa libera fie vremea era destul de urata, fie reuseam sa imi gasesc altceva de facut, iar tinutele au fost din ce in ce mai rare, spre inexistente. Dar cum totul e bine cand se termina cu bine, astazi am revenit cu o noua postare care sper sa fie si pe placul vostru.
     Da, recunosc! Nu am planificat-o, dar in momentul in care am vazut lanurile de rapita, mi-am amintit de lista mea de dorinte si de toate planurile pe care mi le faceam in fiecare an sperand sa am noroc si sa ma pot bucura de acest peisaje.
      Si chiar daca vremea a fost destul de neprietenoasa, cand am zarit cateva raze de soare, a zbughit-o la masina cu directia marii galbene.



    Am ales sa port o rochita simpatica foc dar ilegal de scurta, pe care n-am mai purtat-o pana acum din cauza dimensiunii sale liliputane. ROMWE are si lucruri frumoase dar si lucruri la care stai si te uiti mirata intrebandu-te cum sa le porti.
     Ei bine, eu am purtat-o cu niste dresuri negre iar dupa sedinta foto am decis sa ii ofer o noua sansa, rugand-o pe mama mea sa o taie si sa faca din ea o frumoasa bluza. Ce parere aveti de ideea mea?



    In rest, totul a fost simplu, pentru ca nu mi-am dorit ca tinuta sa iasa in evidenta ci peisajul feeric.




      V-a fost dor de aceasta rubricuta?
     Ar fi bine sa ma mobilizez si sa o readuc la viata sau, va plac postarile mai rare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like