OOTD: Oldie but goodie

miercuri, mai 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Voi ce parere aveti despre hainele mostenite? Eu sunt foate mandra in momentul in care le primesc pentru ca fiecare material, fiecare textura imi trezeste cate o amintire, cate un sentiment.
     Astazi, sub lumina reflectoarelor se afla una dintre fustele mamei mele, o fusta care imi aduce aminte de copilarie. De cand eram micuta am amirat silueta mamei mele. Atat de subtirica, atat de firava. Trebuie sa recunosc ca am admirat-o mereu pentru grija pe care o avea la modul in care in care se imbraca, la fiecare articol vestimentar. Compleul cu maci imi aduce aminte de verile in care ne plimbam pe-afara, de veselia pe care ti-o trasmitea, iar materialul sau usor te facea sa o confunzi cu o floare mladioasa. De fiecare data cand o vedeam purtandu-l ma gandeam la clipa in care o sa cresc si o sa-mi fie si mie bun. Poate intr-o zi mi-l va da mie. Ce bine ar fi!
    Din pacate, in momentul in care am ajuns la varsta cu pricina, din compleul sugubet am mai gasit doar fusta, maieul s-a ascuns de mine si a ramas pitit pana in zilele noastre. Si in acest mod am ajuns sa sustrag doar o fusta frumoasa, in clos cu iz retro pe care am asteptat cu nerabdare sa v-o prezint si voua.




      Am ales sa o port in stilu-mi caracteristic, cu iz de rock'n roll, purtand jacheta de blugi si o pereche de tenisi albi. Mi se pare ca aceasta combinatie nu se va demoda niciodata si e una dintre preferatele mele.







     Ce parere aveti despre tinutele de acest gen?
    Atacati dulapurile mamelor voastre sau preferati doar haine noi?
    Trebuie sa recunosc ca pana in urma cu cativa ani buni nu eram foarte incantata de idee dar acum, ii atac in permanenta dulapul si profit de toate bijuteriile pe care le descopar.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like