Preferatele lunii aprilie

duminică, mai 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Inca stau si ma intreb: cand a zburat si aprilie? O luna frumoasa, calda, plina de flori si verdeata care a trecut ca vantul si ca gandul. Acum, in mai, parca mi-as mai dori sa o repet dar din pacate nu se mai poate. Oricum ma bucur ca am profitat de zilele insorite cu care ne-a rasfatat si am incercat sa ma bucur de fiecare moment.
    In aprilie am facut cateva descoperiri, dar am si redescoperit produse pe care le abandonasem sau pe care le ignorasem datorita faptului ca la primele incercari nu ne-am inteles prea bine. Astazi am dcis sa vi le prezint si voua in articolul dedicat produselor iubite si indragite.



    Nu pot sa incep decat cu Bioderma Aquafluide Photoderm Max, un produs pe care l-am iubit si mai mult dupa ce a trecut proba de foc. V-am prezentat detaliile experientei mele aici si doresc sa va spun ca povestea noastra de dragoste continua si in zilele noastre.
     Despre Apidava v-am tot povestit si am fost foarte bucuroasa in momentul in care mi-am refacut stocul de crema pentru conturul ochilor. Imi place foarte mult si dupa ce voi mai termina din produsele destinate ingrijirii tenului vreau sa mai incerc cateva produse. Crema de noapte imi face cu ochiul grav!
     Lioele Water Drop a devenit unul dintre produsele mele preferate in ultima perioada datorita echipei fenomenale pe care o face cu Aquafluide. Are o acoperire usoara dar acum, imi place la nebunie efectul sau iluminator.
       Despre concealer-ul NYX v-am vorbit in acest articol, dedicat produselor cu care la inceput nu m-am inteles prea bine. Acum, e singurul corectr pe care il folosesc si ma declar 100% multumita de proprietatile sale.
      Creionul pentru eliminarea surplusului de oja de la Avon mi s-a parut o adevarata revelatie. Desi in trecut am mai incercat produse similare, acesta mi s-a parut net superior. Are un varf ascutit si foarte bine imbibat cu dizolvant, lucru care face usoara eliminarea tuturor portiunilor in care oja s-a strecurat fara pic de rusine.
     Comme une Évidence a fost parfumul spre care m-am indreptat cel mai des in aprilie. Aroma sa mi s-a parut perfecta pentru acest sezon asa ca da, a fost preferatul meu.


     In privinta lecturilor, pot sa spun ca m-am delectat cu o multime de sortimente.
     Am inceput cu Bibliotecara de la Auschwitz, o lectura impresionanta, cutremuratoare, dureroasa privita din cel mai optimist unghi posibil. V-am povestit despre actiunea sa in acest articol si de atunci, va spun cu mana pe inima ca am mai adaugat pe wishlist cateva carti dedicate acestei perioade.
     Dupa aceea, am decis sa mai descopar cateva dintre misterele culturii chineze asa ca am devorat cartea Floare de Zapada si evantaiul secret. Actiunea sa m-a tinut cu sufletul la gura, m-a facut sa ma inspaimant, sa zambesc, sa ma zgribulesc, intr-un cuvant sa empatizez cu personajele principale. Lisa See este o autoare care a intrat in sufletul meu si doresc sa mai adaug cateva titluri pe raftul biliotecii mele.
     Povestea anticarului a fost un titlu pe care nu tineam neaparat sa il bifez in aprilie dar Deena, a laudat atat de mult aceasta carte incat nu am putut sa ma abtin. Acum, pot sa ii dau dreptate. E o carte cu o poveste captivanta, care se desfasoara pe trei planuri si care te face sa renunti la o ora de somn, la cateva momente de leneveala doar pentru a putea sa fii alaturi de personajele principale. Mi-a placut la nebunie si daca doriti sa cititi mai multe despre ea, va recomand recenzia Deenei - click aici.


     Eh dragile mele, asa se incheie inca un capitol din povestea preferatelor. 
     Sper ca articolul meu nu v-a plicitisit si sunt foarte curioasa daca avem preferate in comun.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like