Vinerea imbulinata #82

vineri, mai 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Boom shakalaka! Boom! Booom!
    E vineri si chiar daca vremea mohorata se incapataneaza sa ma scoata din sarite, n-o sa cedez! Nu! Astazi doresc sa fiu vesela si sa ma bucur de lucrurile care dau culoare vietii mele! Si pe langa asta, episodul imbulinat aduce cu el inca o bucatica de bucurie pentru ca bulinele-s simpatice indiferent de modul in care le aranjezi.
     Am incercat sa rezist in fata nuantelor inchise dar, saptamana aceasta, am fost invinsa! M-am indreptat spre negru si n-am avut nicio sansa sa-i rezist. Totusi, pentru a-l imblanzi putin, am adaugat niste buline rozosine si m-am bucurat de un rezultat deosebit.





Am folosit:
Colorama - no. 23;
Laura Clauvi - no. 29;
Golden Rose Wow! - no. 12;
Top coat cu uscare rapida - Kallos.


    O manichiura simpla, de efect, in care dramatismnul negrului intalneste veselia rozului.
    Mie mi-a placut! Voua?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like