Vinerea imbulinata #83

vineri, mai 27, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, cerul e senin, noi ne bucuram si o-mbulinam! Nu-i asa?
    Mie mi-a fost dor de o manichiura imbulinata si am asteptat cu nerabdare saptamana dedicate veseliei bulinelor.
    Pentru manichiura de astazi am optat pentru ceva extrem de simplu, o puzderie de buline pe care le-am aplicat trisand. Da, astazi am trisat si am folosit placuta de pe Born Pretty Store - BP-L013 pe care v-am prezentat-o de nenumarate ore aici, pe blog. Si cum incercasem aproape toate modele mi-am spus ca ar fi cazul sa incerc sa o imbulinez cu ajutorul sau. Totul a fost extrem de simplu, maichiura a fost gata in doi timpi si tei miscari (daca nu ma credeti sunt convinsa ca vechiul meu tutorial pe care vi l-am prezentat aici o sa va convinga)  iar eu am fost incantata de manichiura mea cu iz retro.




Am folosit:
Oja Yves Rocher - Culorile naturii - Rosu mac;
Oja Konad - alb;
Top coat Farmec - 3D Efect.



    Ce parere aveti despre manichiura de astazi? 
    Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like