InstaMania #65

luni, iunie 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A mai zburat o saptamana, ne apropiem de miezul lui Ciresar si mie nu-mi vine sa cred. A trecut jumatate din 2016! Cand? Eu n-am simtit nimic. Mi se pare ca timpul sta pe loc si cand colo, nici nu simt cum alearga cu o viteza incredibila. Ciudat... foarte ciudat.
    Oricum, trebuie sa recunosc ca am inceput sa numar zilele pana la concediu si chiar daca nu am niciun plan visez la relaxare totala. Chiar daca e la sfarsitul lunii iulie, eu am inceput numaratoarea inversa. Ah, abia astept!
     Si daca n-am vorbit de vreme si de temperaturi, am vorbit de trecerea timpului asta doar datorita faptului ca in meniul de azi avem un nou episod din InstaMania. Astazi va voi prezenta ce am mai "crosetat" in ultima saptamana. Sunteti pregatite?
     3, 2, 1...Start InstaMania!


    O fotografie 100% romaneasca. Am pregatit niste fotografii pentru o postare speciala iar aceasta e asa... "de incalzire".


    Salatele sunt in continuare printre preferatele mele asa ca profit de toate legumele de sezon si ma bucur de combinatii delicioase.


    Zeita orezului a fost o lectura de milioane. V-am vorbit despre ea in acest articol si nu m-am putut abtine pana nu am imortalizat si un citat.


    Cui ii mai trebuie cercei cand are astfel de bunatati?



     Daca weekend-ul a fost lipsit de soare am inceput o noua carte. Nu pierdem timpul. Sunt inconjurata de atatea carti bune incat profit de fiecare clipa libera.


     Si dupa ce se termina programul de liniste... incepem sa facem putina galagie.



     Nu pot sa spun ca-mi pare rau deoarece rezultatul final ne-a facut sa zambim cu "gura pana la urechi".
    Oricum, daca la inceput mi-ar fi spus cineva ca pentru montarea a patru polite (una e o semi-noptiera si nu apare in fotografie) se creeaza un haos de nedescris, zau ca nas fi crezut. Acum, nici nu stiu ce a durat mai mult, montarea sau curatenia post-montare. 
    

     Si am incheiat saptamana cu ceva dulce si bun, o adevarata inamica a siluetei: tarta cu fructe.



     Acum, tot ce va doresc e sa aveti o zi de 13 usoara si frumoasa si nu uitati: in cazul in care doriti sa vedeti mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptmana ca-n filme!

You Might Also Like