Preferatele lunii mai

marți, iunie 07, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    A mai zburat o luna, sa fie vara cu vreme/voie buna! Sincera sa fiu, habar n-am cand a trecut, stiu ca in 1 ne-am bucurat de o sarbatoare "la dublu" , am lucrat, am adormit si cand m-am trezit... gata si luna mai. Ciudat, foarte ciudat!
     Dar chiar si asa, am facut cateva descoperiri, m-am bucurat de produse simpatice iar astazi, mi-am propus sa va povestesc cate ceva despre ele.


    Gelul pentru spalarea tenului Planet Spa Oriental Radiance cu extract de ceai alb este un produs care m-a incantat. Eficient, consistent si cu o aroma deosebit de placuta si-a facut loc in sufletul meu si se mentine pe primele pozitii ale clasamentului inca de la primele utilizari. V-am povestit cate ceva despre el in aceasta postare.
     Si daca tot vorbim despre Avon, doresc sa va spun ca scrubul din gama Naturals mi-a placut foarte mult. Chiar daca particulele sale nu sunt atat de abrazive precum ale altor produse similare, exfolierea sa blanda si eficienta m-a cucerit. Cred ca e perfect pentru sezonul cald si poate fi folosit frecvent, fara sa usuce sau sa agreseze pielea.
     Crema hidratanta de fata cu mac de la Gerovital a intrat in teste din prima zi in care am primit-o. Mi-a placut consistenta sa, perfecta pentru sezonul cald. Se absoarbe rapid iar hidratarea e de nota zece. Chiar daca nu are SPF nu pot sa spun ca sunt deranjata, deoarece folosesc BB Cream-a Lioele care ma rasfata cu  un plus de SPF27. Imi place noua mea prietena si sunt sigura ca ne vom intelege la fel de bine si de acum incolo.


     Chiar daca v-am mai vorbit despre el, doresc sa va spun ca m-am reintors la balsamul Garnier Ultra Doux cu miere si ma simt ca si cum m-as fi intors acasa dupa o perioada in care am locuit in salbaticie. Ma tot intreb de ce am mai incercat alte produse cand acesta e atat de eficient si-l iubesc atat de mult. Zau ca nu stiu... Cert e ca n-o sa mai renunt la el decat in momentul in care ma voi satura de izul sau pe care in acest moment il ador.
      Gelul calmant dupa epilare de la Farmec, mi se pare excelent! Mi-a placut de la prima aplicare atat efectul sau cat si aroma sa placuta. Promit sa revin cu un review cat mai curand.
     Crema de maini cu ulei de catina si ulei de masline de la Cosmetic Plant este un produs care chiar face ceea ce promite. Este usoara, se absoarbe rapid fara sa lase niciun fitru gras si este foarte hidratanta. Deena, iti multumesc pentru pont!
     Si daca tot vorbim despre produse 100% romanesti, doresc sa va spun ca parerea mea despre tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec a ramas neschimbata. L-am folosit de cateva ori, in pauzele dintre colorarile unghiilor in care nu pot sa raman mai multe zile si unghiile mele arata foarte bine. Am scapat de exfoliere asa ca nu pot decat sa laud acest produs. Ne intelegem de minune!

    Despre lecturile din luna mai v-am povestit in articole detaliate cu exceptia uneia asa ca dansa va beneficia de mai multa atentie in randurile ce urmeaza.


Si muntii au ecou -  a fost o carte interesanta, pe care imi doream sa o citesc de ceva vreme. Subiectul sau mi s-a parut captivant si v-am povestit cate ceva despre actiunea sa in acest articol.
Croitoreasa de la Dachau mi s-a parut o carte extraordinara. Desi ma asteptam sa fie o carte cu o actiune asemanatoare cu cea din Bibliotecara de la Auschwitz, aceasta carte a fost cu totul si cu totul diferita. A prezentat viata personajului principal atat inaintea razboului cat si dupa finalizarea sa. Toate compromisurile pe care a trebuit sa le faca, toata lupta de supravietuire pe care a dus-o pentru o viata linistita atat din punct de vedere financiar cat si din punct de vedere sentimental. Este o carte care te face sa empatizezi cu personajul principal chiar daca nu esti de acord cu deciiziile pe care le ia, te tine cu sufletul la gura iar licarul de speranta este prezent pana cand ajungi la capitolul final.Mi-a placut la nebunie aceasta carte!
Baiatul cu pijamale in dungi se afla pe lista mea de foooarte mult timp si m-am bucurat in momentul in care am inhatat aceasta carte. Am devorat-o rapid si v-am prezentat-o in acest articol.
Si pentru ca-mi era pofta de o carte usoara, am ales Nopti in Rodanthe si m-am bucurat ca am luat aceasta decizie. V-am povestit cate ceva despre ea in acest articol.

     Si-am incalecat pe-o sa... si mai departe stiti voi povestea.
     Ce descoperiri ati facut in ultima perioada? Avem preferate "in comun"? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Kiss Kiss Dee    

You Might Also Like