Review: Trusa din otel inoxidabil si zambete pentru o manichiura de nota 10

joi, iunie 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Astazi a venit momentul destainuirilor, astazi va voi impartasi unul dintre secretele mele!
     Chiar daca sunt o mare iubitoare a unghiutelor si fac tot ce-mi sta in putinta pentru a le aranja si colora, nu am avut niciodat o trusa destinata ingrijirii lor. Da, am spus-o!
     De fiecare data cand vedea cate un produs care ma tenta, il achizitionam dar niciodata nu m-am simtit atrasa de o trusa. Sincera sa fiu, nu stiu care este motivul pentru ca in momentul in care plecam in concediu si aveam probleme cu manichiura ma gandeam ca mi-ar fi prins bine. De obicei luam cu mine o pila si ma simteam pregatita dar adesea ma confruntam cu probleme care necesitau prezenta tuturor instrumentelor din dotare.
     Si asa au trecut anii si eu tot fara trusa am ramas. Totusi, la ultima comanda plasata pe born Pretty Store am decis ca ar fi cazul sa intru in randul lumii si am comandat o trusa al carei design mi s-a parut atractiv atat in interior cat si in exterior.



     Am asteptatat-o cu nerabdare iar in momentul in care am primit-o m-am bucurat deoarece in realitate era chiar mai frumoasa decat in fotografiile de prezentare.
    Trusa in sine este confectionata dintr-un material rezistent care se aseamana cu pielea si are o gravura foarte finuta. Trebuie sa mentionez ca la inceput am crezut ca e defecta deoarece la "balamaua" din spate iesise o mica tija dar problema a fost remediata rapid: vazut tija, impins tija, rezolvat problema.



      In interiorul sau care are 12 piese, am descoperit trei unghiere zambitoare de diverse dimensiuni care sunt extrem de ascutite si taie foarte bine, un clestisor care de asemenea este de nota 10, o forfecuta care nu este la fel de prietenoasa ca si colegii sai, o pila destul de fioroasa, o penseta care nu m-a prea impresionat si mici accesorii destinate indepartarii surplusului de piele/cuticule.





     In momentul in care am vazut instrumentul care se asemana cu acel cutitas pentru cuticule am zambit deoarece parea atat de inofensiv incat am spui ca-i o chinezarie tare simpatica. Ei bine, m-am inselat amarnic deoarece sugubetul cel micut indeparteaza cuticulele si pielea moarta fara niciun sentiment de mila. L-am folosit doar pentru unghiile de la picioare si va spun ca m-a impresionat.
     Aspectul lor mat imi place foarte mult si de fiecare data cand le privesc uit ca sunt achizitionate de pe un site asiatic.
    In cazul care va tenteaza aceasta trusa sugubeata, doresc sa va spun ca puteti sa o achizitionati de aici la un pret de 15.64$. Datorita faptului ca nu am facut un "studiu de piata" nu pot sa afirm ca acesta este un pret mai mult sau mai putin piperat dar pot sa spun ca am fost impresionata de calitatea lor.
     Si doream sa va mai anunt si ca puteti obtine o reducere suplimentara de 10% din valoarea comenzii daca veti folosi codul PML91. Transportul este gratuit iar produsele ajung la posta vamala.


     Deci, ce parere aveti? V-am tentat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like