Un wishlist romanesc

joi, iunie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Dupa cum am promis, saptamana aceasta vom avea parte doar de postari cu iz romanesc si incerc sa ma tin de cuvant. Gandindu-ma la subiectul postarii de azi m-am intrebat: ce farmec are un blog de frumusete fara o lista de dorinte? si asa mi-a picat fisa. Ia sa incropesc eu o lista cu cinci (da eternul numar cinci) produse romanesti care se afla pe lista mea.
   Si asa a inceput totul. Trebuie sa recunosc ca nu a fost o treaba usoara. Pe piata se gasesc o multime de de produse produse romanesti si zau ca mi-a fost greu sa ma rezum la cinci. Totusi....


    Prima pe lista mea e crema de maini Techir. In cazul in care nu ati auzit de Techir, voiam sa va spun doar ca  sunt singurele cosmetice pe baza de apa si namol sapropelic din lacul Techirghiol. Am fost tentata de mult timp de ele iar crema de maini mi se pare alegerea potrivita intr-o perioada in care parca niciun produs nu mai functioneaza asa cum ar trebui.
Sursa
    Nu stiu voi cum sunteti dar eu iubesc uleiurile pentru plaja iar in momentul in care am vazut ca Elmiplant l-a lansat pe cel cu SPF30 m-am bucurat enorm. Nu gasesc foarte des uleiuri care sa aiba un factor de protectie ridicat asa ca acesta a fost adaugat direct pe wishlist.


    Si daca tot vorbeam de SPF, trebuie sa recunosc ca Gerovital H3 DERMA+ SUN mi-a atras atentia. Nuantatorul de fata anti-imbatranire SPF 50 cu tenta aurie este recomandat persoanelor predispuse alergiilor solare, cu fototip inchis de piele sau piele bronzata, iar cel cu tenta naturala este recomandat persoanelor cu fototip deschis de piele. Ambele produse pot fi folosite cu succes pentru preventia intolerantelor solare, a petelor pigmentare si a fotodermatozelor. Acestea nu contin parfum, octocrylene, oxibenzona, ulei de parafina, parabeni si alcool.
      Cum sa le rezisti?

    Dupa o zi lunga si un dus fierbinte ce poate fi mai frumos decat un masaj relaxant? Eu tanjesc zilnic dupa asa ceva iar acum am gasit si un ulei pentru masaj, menit sa readuca optimismul in vietile noastre. Produsul sugubet este fabricat de Cheia (ho, ho dragile babei, va mai amintiti de acest brand?) si ingredientele sale mi se par perfecte pentru aceasta perioada. Mmm...portocala si lamaie...mmmm....
Sursa
     Si conform sloganului: nicio casa fara sfantul unguent cu galbenele, am adaugat pe lista si un produs marca Herbagen. Sunt sigura ca cunoasteti proprietatile acestei plante si eu zau ca mai am putin si o adaug si-n ciorbe, atat de buna e (bine, aici gluma nu se prea aplica deoarece ceaiul de galbenele e chiar delicios). Eu sunt dependenta de aceasta potiune, zau asa!
Sursa
    Gata? Doar atat? Ce greu e sa alegi doar cinci produse.... Cred ca ar cam trebui sa schimb regula!
    Acum sunt curioasa daca pe listele voastre se regasesc produse romanesti sau daca am reusit sa va tentez cu ceva. Abia astept comentariile voastre!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like