Vinerea imbulinata #84

vineri, iunie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va era dor de o imbulinare? Spuneti-mi sincer, va rog!
    Eu, chiar si dupa 84 de episoade simt acelasi entuziasm in momentul in care stiu ca se apropie ziua de vineri, cu bulinutele aferente. De aceasta data n-am mai putut sa rezist in fata nuantelor inchise asa ca m-am gandit sa le mai folosesc si eu asa, putintel ca tare dragi imi sunt.
     Am folosit un visiniu inchis si un khaki pe care doar daca le priviti cu atentie puteti sa le deosebiti dar in mintea mea diferenta era vizibila. Eh, nu-i nimic! Data viitoare voi folosi culori contrastante. Apoi, am aplicat niste bulinute intr-o forma diagonalo-semicerco-ciudata si rezultatul m-a multumit. 
    Sunt foarte curioasa daca aceasta manichiura va fi si pe placul vostru.





    Deci, ce ziceti?
    Ati purta aceasta manichiura?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like