Zambeste si joaca-te!

miercuri, iunie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Chiar daca pentru astazi imi propusesem sa postez un alt articol mi-am amintit ca e 1 iunie si acest moment nu trebuie lasat sa treaca asa fara cateva cuvinte in cinstea zilei copilului.


    Tin minte si acum cat de mult asteptam aceasta zi. Primeam mici cadouri iar la scoala se organizau diverse concursuri, ieseam la "iarba verde" si radeam, ne bucuram, zambeam.
    Anii au trecut dar bucuria acestei zile a ramas la fel de vie. Mama mea o sarbatoreste si acum pentru ca spune ca atata timp cat copilul din traieste, meriti sa ai o zi a copilului. Si asa ajungem la subiectul postarii de azi. 
     E ziua noastra si trebuie sa ne bucuram de ea! Sa zambim cat mai mult si nu doar in aceasta zi, sa lasam problemele cotidiene deoparte si sa ne bucuram de prezent, de momentul pe care il traim acum. Problemele? Vor fi rezolvate la momentul potrivit, chiar daca ne stresam sau daca incercam sa gasim cele mai bune solutii intr-un mod cat mai calm. Eu lucrez in permanenta la mine si la modul de solutionare a situatiilor cu care ma confrunt si sper ca intr-o zi sa reusesc sa ajung sa am doar ganduri bune si solutii eficiente.
     Sa incercam sa vedem jumatatea plina a paharului si sa ne bucuram de aventura care se numeste viata.
    Stiu ca postarea mea ar putea sa vi se para putin cam siropoasa dar eu cred ca a venit momentul sa radem, sa ne jucam si sa zambim. Sa nu fim atat de serioase.
     Ce ziceti? Incercam? Macar pentru o zi. Sa ne intoarcem de la scoala/serviciu, sa ne echipam cu tinute sport, sa inhatam paletele de badminton si sa iesim afara si daca ploua... sa iesim sa ne jucam printre stropii de ploaie. Sa savuram o vata de zahar fara sa ne gandim la cat de nesanatoasa e si cat de tare ne vom murdari. Sa radem din toata inima si sa uitam de tot!
    La multi ani copilului din noi! Sa ramana mereu la fel de vesel si de zvapaiat!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like