InstaMania #68

luni, iulie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Fiecare zi de luni ma face sa zambesc la gandul ca vacanta e din ce in ce mai aproape. Visez la zile de relaxare, fara amenintarea ceasului desteptator si a stress-ului cotidian, fara griji si alte ganduri. Spre deosebire de anii trecuti, in acest an refuz sa-mi fac planuri iar control-freak-ul din mine si-a propus sa se lase purtat de val. E o premiera si sunt curioasa de ce va iesi.
    Dar pana atunci, va invit la un nou episod din InstaMania. Am ajuns la numarul 68 iar acest lucru ma bucura enorm! 


    Am inceput saptamana cu gandul la aventurile weekend-ului in care hoinarisem mult si bine. Cu cateva dureri de muschi dar cu zambete largi am admirat pozele pe care le facusem pe parcursul drumetiei la Varful Scara.


    Dupa lupte seculare, am reusit sa ma intalnesc si cu Deena. Mi-era dor de ritualul nostru si chiar daca afara era teribil de cald am servit eternul nostru latte machiato si am povestit muuuult. Ce bine a fost!


    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, in ultima perioada, fug de gatit precum necuratul de tamaie. As face orice numai sa nu fiu in preajma aragazului iar vineri am decis sa inhat o pizza si sa o devorez fara mila, fara resentimente. N-am regretat, am avut parte de un festin delicios si daca nu m-as gandi la silueta as repeta experienta mult mai des.


    Cand ajungi in Carrefour si gasesti un hamac redus la 40 lei (dimensiune 100-200cm), n-ai cum sa-l lasi acolo! 
    Acum fiecare se bucura de propriul hamac, iar eu sunt incantata de al meu care desi e mai greu, e coloraaaat. Sambata l-am testat si cred ca in aceasta vara resedinta noastra se va muta in parc, in aer liber. Sa fie relaxare! Cat mai multa!


     In acest an am recumparat de nenumarate ori produsele de mai jos. De fiecare data cand mi se termina samponul si gelul de curatare a fetei imi propun sa incerc ceva nou si de fiecare data cand ajung intr-un magazin nu reusesc sa rezist in fata lor. Imi spun ca e mai iau inca odata si apoi o sa incerc si altceva. Oare de aceasta data va fi ultima data? Nu cred....


     Ce patesti daca iti petreci duminica in casa uitandu-te la Game of Thrones iar abia dupa ce termini toate seriile decizi sa iesi sa faci cateva poze? Murphy iti demonstreaza ca legile lui exista si in zilele noastre.



    Si revii la vechile obiceiuri...



    Si in acest mod am incheiat o noua saptamaa frumoasa. Sper ca cea care a inceput sa fie si mai si, sa zambim si sa ne bucuram de tot ceea ce ni se ofera!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like