InstaMania #69

luni, iulie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     O noua saptamana "caliente" si-a facut simtita prezenta iar eu nu stiu daca ar trebui sa ma bucur sau daca pot sa incep sa plang. Mi-as dori sa am timp sa merg la o balaceala racoritoare dar din pacate saptamana aceasta nu cred ca o sa am timp, iar gandul la zilele de sauna de la serviciu ma fac sa imi doresc sa dau timpul inainte pana la mult visatul concediu. Nu, inca nu am niciun plan! M-am tinut de cuvant si desi imi incoltesc in minte o multime de idei, le alung. O sa ma las purtata de val! Tra-la-la-laaa!
    Trecand peste eternele-mi nelinisti intelectuale matinale, va invit sa va incepeti saptamana alaturi de mine si de un nou episod din InstaMania. 


    N-ai cum sa iti incepi saptamana imbufnat in momentul in care afli ca un colet aniversar se indreapta spre tine. Melkior Professional m-a surprins cu un cadou in avans (in aceasta luna va fi ziua mea) si mi-a adus pe fata un zambet larg, larg, larg.


    A urmat o surpriza din partea Bioderma Romania iar soarta saptamanii mele a fost pecetluita: va fi o saptamana de nota 10! Si asa a si fost.


     Din cauza vremii nehotarate am decis sa port pantaloni lejeri toata saptamana iar unul dintre outfit-urile mele preferate a fost alcatuit dintr-o combinatie de imprimeuri, floricele si nuante vesele.


      In acest weekend am fost in vizita la parinti si m-am pregatit pentru zile fara batai de cap: hidratare, SPF,  o nuanta discreta pe unghii, putin balsam de buze si mascara. Simplu de tot!


   Si daca mergem acasa, Happy e prezent si pe retele de socializare. De aceasta data am reusit sa-l surprind intr-o faza meteo sensibila fiindca in rest a fost ca argintul viu. Nicio sansa sa-l pozez! Cat il mai indragim! Nici nu va puteti imagina!


    Am beneficiat de o furtuna "ca la carte" dar am fost norocosi, am scapat doar cu o sperietura, fara ca stropii de ploaie sa atenteze la aspectul nostru.


    Doza de relaxare cu bunatati din toate sortimentele.


    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. 
   Sper ca va placut, ca ati avut o saptamana frumoasa si ca va pregatiti de una si mai si.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like