Recenzie: Numara stelele - Lois Lowry

marți, iulie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Titlul despre care va voi vorbi astazi se afla de ceva vreme pe lista mea si eram foarte nerabdatoare sa il adaug pe raftul noii mele biblioteci. Era o noutate pentru mine, am vazut coperta sa intr-o multime de poze pe Instagram iar in momentul in care am gasit-o, la sectiunea carti pentru copii a librariei online pe care o prefer, n-am stat pe ganduri si am luat-o rapid. Stiam ca e scumpa la vedere, o curtasem de mai mult timp si n-am pierdut vremea analizandu-mi prea mult decizia.


     Datorita faptului ca nu citisem foarte mult din descrierea sa si nu auzisem de Lois Lowry (rusinica mie), stiam doar ca avem de-a face cu o carte a carei actiune se desfasoara in Copenhaga in perioada WWII. 
    Am inceput-o rapid si am intrat in lumea inocenta a unor copii a caror prietenie este situata mai presus de orice prejudecati inradacinate de curentul perioadei respective. Ellen, Annemarie si Kristie sunt prietene la catarama, au gusturi comune si singurul aspect care le diferentiaza este religia pe care o au si bineinteles, culoarea parului. Ellen, o bruneta simpatica care se pregateste sa sarbatoreasca intrarea in Noul An in la inceputul toamnei, afla cu tristete ca parintii ei trebuie sa paraseasca apartamentul in care locuiesc iar ea, va ramane impreuna cu prietenele sale pentru o scurta perioada.
    Actiunea cartii este rapida, nu are descrieri inutile si te prinde in mrejele sale inca de la primele randuri. Bineinteles ca eroina noastra este protejata de catre parintii celor doua surori care nu tin seama de riscuri, singurul lor scop fiind ca familia Rosen sa paraseasa orasul in siguranta.
    N-o sa va spun ce constituie intriga acestei mici povesti dar pot sa va spun ca avem de-a face cu o carte care pune accentul pe curaj si loialitate. Nu este o carte dura, grea sau dureroasa dar atinge puncte sensibile fara sa fie nevoie sa foloseasca violenta. In cazul in care nu ati mai citit carti care sa abordeze acest subiect eu sunt de parere ca aceasta ar fi cartea perfecta care sa va introduca intr-o alta lume.
     Daca v-am deschis apetitul pentru acest subiect, doresc sa va mai spun doar ca Numara stelele poate fi achizitionata la un pret de 28.8 lei, o investitie care isi merita fiecare banut.

    Voi ce mai cititi in ultima perioada?
     Aveti vreo recomandare pentru mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like