Vinerea imbulinata #86

vineri, iulie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Conform sloganului Vinerea zambim si o-mbulinam! astazi doresc sa va prezint o manichiura simpatica, perfecta pentru acest sezon.
    De acesta data am ales sa ma joc cu nunate varatice de roz si galben, asternute pe un fundal nude. Mereu mi-au placut combinatiile de acest gen si de fiecare data cand le folosesc ma bucur la fel de mult. Inocenta nude-ului combinata cu veselia culorilor mi s-a parut intotdeauna varianta castigatoare. 
    Desi initial ma gandisem la un model tribal, am decis sa aplic bulinele in semicercuri vesele fara nicio regula. Rezultatul mi-a placut la nebunie si m-am bucurat de aceasta manichiura pe durata intregii saptamani.




Am folosit:
Oja Orly French Manicure - Angel Face - baza;
Oja Golden Rose - no. 48;
Oja Laura Clauvi - Flashy Pink;
Top Coat - Farmec 3D Efect.


    Ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
    Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like