I wish...

miercuri, august 24, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Oricat de mult mi-as propune stau departe de site-urile care comercializeaza articole vestimentare la preturi accesibile uneori, nu ma pot abtine. Un click e suficient pentru a intra intr-o lume care ma face sa visez la tinute pe care sa le port la diverse ocazii si apoi, listele incep sa curga.
     Astazi doresc sa va prezint si voua cateva tentatii pe care le-am descoperit pe zaful.com, un magazin online care te atrage in mrejele sale si nu te mai lasa sa-l parasesti. Am vrut sa stau departe, am vrut sa il ignor dar n-am fost suficient de puternica!
      Va invit sa ne provocam imaginatia si sa concepem tinute inedite!


    A spus cineva tribal? Pai daca despre asta se vorbeste in prpozitie, hop si eu! Imi place la nebunie acest imprimeu iar rochiile m-au cucerit fara drept de apel in acest sezon. Nu-i asa ca nu sunt singura victima a lor?

Sursa

    Pocahontas?
   Nu, Dianahontas!
   M-as simti ca o adevarata bastinasa  a unui trib de indieni purtand aceasta vesta. 
    Mi se pare ca arata bine purtata atat cu rochii cat si cu pantaloni scurti sau lugi si de ce nu, cu o fusta eleganta. Cred ca aduce un plus de originalitate oricarei tinute.


          Sloganul meu: niciun wishlist fara o palarie!
     Cred ca am dezvoltat o mica obsesie fata de aceste accesorii si deja ma intreb unde sa le mai pun. Chiar daca mai astept inca doua frumuseti, in momentul in care am vazut-o pe cea de mai jos mi-am spus ca AM NEVOIE de o palarie gri deschis.  Simpla, eleganta si frumoasa, ofera un plus oricarei tinute.
    Nu se mai poate! Da, cred ca am o problema!

Sursa

     Le-am vazut la inceputul acestei veri dar mi-am spus ca n-o sa indraznesc sa le port. Totusi, acum mai mult ca oricand, imi doresc o pereche de sandale cu pompoane. Da, vara e pe sfarsite dar daca mi s-a pus pata, s-a zis cu rationamentul meu.
     Trebuie sa le am, mai ales acum cand beneficiaza de o reducere promotionala. 
    Voi le-ati purta?

Sursa

    Ca de obicei, am decis sa ma opresc la lucky number 5 pentru ca daca ar fi sa va arat toate articolele care mi-au atentia, nu stiu cand m-as fi oprit.
     Ce parere aveti despre lista mea? Ce v-a atras atentia cel mai mult?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like