InstaMania #72

luni, august 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Si-a venit si luna august, sa ne bucuram de vara! Sper ca vom avea parte de o luna frumoasa iar saptamana care abia a inceput sa fie plina de zile frumoase in ciuda prognozei mai putin imbucuratoare. Chiar am pofta de hoinareala si n-as vrea sa pierd nicio clipa!
    Saptamana care tocmai a luat sfarsit a fost dedicata relaxarii. Mi-am reincarcat bateriile, m-am pregatit pentru zile de plimbare si am facut tot ce mi-a stat in putinta sa ma deconectez. Sa stiti ca am reusit si zau ca sunt mandra de mine. Credeam ca o sa-mi fie mai greu sa uit de problemele cotidiene dar mi-am propus sa ma reaxez si cum venea un gand care nu era roz, o grija sau ceva care ma nelinistea, cum le alungam si incercam sa revin la starea initiala. 
    Sper ca si voi ati avut o saptamana excelenta si va invit la episodul cu numarul 72 din lumea instamaniacilor.



   Daca va era dor de Sibiu, va invit la o mica plimbare pe strada Cetatii. Cea mai frumoasa strada din Sibiu. Fiecare plimbare te face partas al unie noi povesti.


     Dozele de relaxare in compania unor carti bune au fost alaturi de mine atat la soare cat si la racoare (nu la "mititica", la munte, ok?).




    Bioderma m-a surprins cu varianta economica pentru produsul de fotoprotectie Photoderm Spray SPF 30, iar bidonasul de 400 ml m-a facut sa zambesc. Vara asta voi fi in siguranta!




   Mi-am zis: Daca e concediu, sa fie cu dezmat! Si am devorat o multime de bombe calorice.


    Datorita Alexantzei am descoperit cea mai buna crema de maini pe care am folosit-o pana acum. O iubesc si nici nu pot sa spun mai mult, zau asa!


     Modalitatea mea preferata de relaxare. Nu cred ca mai sunt necesare alte descrieri.


    Cam atat pentru ultima saptamana a lui Cuptor. Eu ma bucur ca am reusit sa ma deconectez si sa fac tot ce mi-am propus. 
    Voi ce-ati facut in aceste zile toride?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like