InstaMania #73

luni, august 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca-i luni?
    In ultima perioada am fost atat de absenta incat am uitat ziua, data, notiunea timpului, tot! Dar de azi, gata! Concediul s-a incheiat iar eu m-am reintors pe baricade.
    Doresc sa va spun din start ca episodul de astazi nu este demn de un beauty blogger ci de un calator inrait. Am profitat de fiecare zi din aceasta saptamana, am cutreierat tara, am descoperit muntii, am cucerit varfuri si m-am bucurat de o pauza de respiro. Da, pot sa spun ca am fost norocosi, prognoza meteo a fost contrazisa si chiar daca in momentul in care am plecat de acasa ne rugam sa avem noroc de o zi cu soare, am avut parte de o vreme care tinde spre perfectiune. Am avut si ploaie dar am avut si soare, si ceata, de toate pentru toti.
      Dar sa n-o mai lungesc si sa va prezint cate ceva despre zilele care au trecut.


     In cazul in care nu m-ati urmarit indeaproape (am incercat sa fiu cat mai prezenta si pe retelele de socializare) prima aventura s-a desfasurat pe traseul Transbucegi-Babele-Sfinx-Varful Omu-Varful Bucura si retur. A fost o experienta de neuitat!
     Ah, cat material am pentru postarile Poftiti la....


     Apoi am plecat la o cafea pentru ca vremea era mohorata si am ajuns la - Lacul Bolboci - Turbaria La laptici - Pestera Ialomiteti. Chiar daca ne-am mai strecurat si printre stropii de ploaie ne-am bucurat de fiecare descoperire si la finalul zilei am zambit multumiti: Asta da cafea!


    Traseul Stana Regala (Sinaia) - Cabana Piatra Arsa - Crucea Eroilor Neamului a fost ales tot din cauza prognozei mai putin favorabile. Desi ne doream sa mergem pe Jepii Mici, Marius a decis ca traseul sa fie altul putin mai lung dar nu la fel de solicitant.


    O mica mostra a peisajelor pe care le-am intalnit pe parcursul traseului. 
    Narnia? Nu dom'ne e Romania!


    O mica vizita la castelul Peles era in plan si in ciuda aglomeratei matinale ne-am bucurat de o plimbare de nota 10.


     Fetele de la The Cover mi-au reamintit ca sunt si beauty blogger trimitandu-mi un colet cu doua produse pe care le aveam pe wishlist.


    Transalpina ne-a intampinat cu bratele deschise iar zona ne-a lasat fara cuvinte. Este de nota 1000! Romania chiar e magica!


    O vizita la Horezu ne-a facut sa descoperim mestesuguri carora nu le-am dat prea multa importanta pana acum, am aflat cata munca se afla in spatele unor opere de arta.


    Romania magica de la... stiu ca stiti.... :)


    Si-am incalecat pe-o sa si v-am impartasit cate ceva. Pentru mai multe poze, va astept pe Instagram - eu sunt bydeemakeup.
     Acum va las, imi pregatesc inca o cafea si-apoi... la razboi, avem o saptamana de cucerit!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like