OOTD: Look back at my backpack!

marți, august 30, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Desi i-am rezistat cu stoicism (chiar daca n-ar fi trebuit), trendul rucsacelor cochete m-a prins in mrejele sale! Mi-au atras atentia inca de la inceput dar m-am gandit ca n-o sa am cum sa le adaptez tinutelor mele de zi cu zi si in acest mod am abandonat ideea unei achizitii.
    Totusi, in momentul in care am vazut rucsacelele (scuzati exprimarea, dar n-am cum sa ma abtin de la folosirea diminutivelor) din piele intoarsa cu franjuri am uitat de tot ceea ce imi spusesem, de orice rationament logic.
    Cel pe care vi-l voi prezenta astazi, a fost cireasa de pe tort. Cu un click aici, l-am vazut si mi-am spus ca trebuie sa fie al meu. Si a fost!


     Materialul sau moale mi-a atras atentia de la prima vedere iar culoarea sa mi s-a parut perfecta pentru orice sezon. L-am purtat intr-o sumedenie de combinatii si de fiecare data el a fost cel care a iesit in evidenta din toata tinuta. 
     Pentru astazi, am ales sa-l port intr-o combinatie tinereasca, cu iz de toamna datorita nuantelor sale pamanatii.


     Daca in postarea trecuta ma plangeam de dimensiunea redusa a salopetei pe care o purtam, mi s-a demonstrat ca se poate si mai rau. Aceasta "rochie" parea sa incadreze perfect in peisajul creat de imaginatia mea, in care o fetita cu rochita poarta un rucsac. Ei bine, rucsac avem dar rochita e un tricou transparent! Yay!



     Desi conform indicatiilor de pe site, rochia ar fi trebuit sa aiba aproximativ 76 cm, a mea se lauda cu 70. Iinitial ma gandisem ca greseala imi apartine, ca nu am fost suficient de atenta la dimensiuni dar din pacate greseala apartine producatorului. Oricum, si daca ar fi avut o lungime de 100cm si ar fi fost transparenta, tot tricou ar fi scris pe ea asa ca... am trecut la improvizatii.
     Am ales o pereche de pantaloni stiletto pe care i-am suflecat putin, am adugat una pereche espadrile cu talpa groasa si situatia a inceput sa se imbunatateasca.


     La final am adugat si o palarie care sa fie in tandem cu anotimpul in care ne aflam si totul a fost gata. Palaria a fost convinsa cu greu sa ajunga la aceasta forma deoarece a fost strambata destul de grav in timpul transportului. Si chiar daca la inceput am fost dezamagita din cauza faptului ca nu a fost confectionata din paie, dupa ce am folosit fierul de calcat pentru a-i indrepta borurile, m-am bucurat. Altfel n-as fi putut sa o aduc la o forma decenta.


     E draguta, perfecta pentru o sedinta foto si cam atat. De ce? Pentru ca din pacate imi este destul de mare si daca incerc sa o aranjenz pentru a sta fixa, forma ei se schimba si se transforma intr-o palarie de pescar. Ha, ha, ha! Oricum, m-am uitat pe site si am observat ca forma sa este putin mai ciudatica. Click aici pentru a va convinge.
     Ochelarii de soare si bratarile sunt un must pentru orice tinuta asa ca n-o sa va mai plictisesc cu detalii referitoare la aceste inculpate.


     Chiar daca la inceput am stat in fata sifonierului si m-am tot intrebat ce combinatie sa aleg, ma bucur ca am ales articolele vestimentare pe care vi le-am prezentat astazi si sper ca sunt si pe placul vostru.
     Ce parere aveti despre tinuta de azi?
    Yay sau nay?

Kiss Kiss Dee
      

You Might Also Like