Preferatele lunii august

sâmbătă, septembrie 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Refuz sa incep cu clasica introducere prin care ma plang de viteza cu care trece timpul. Refuz!
     Incerc sa privesc jumatatea plina a paharului pentru ca de cativa ani anotimpul meu preferat e tomana si sper ca cea care tocmai a inceput sa fie atat de lunga incat sa ma satur de ea. Pam! Pam!
      August a fost o luna frumoasa, in care am reusit sa bifez o multime de lucruri de pe wishlist-urile mele asa ca imi permit sa-i zambesc melancolic si sa ma bucur de tot ceea ce am realizat.
    In materie de beauty (ca doar acesta e subiectul zilei) am facut niste descoperiri interesatnte demne de o postare incarcata cu preferate. Sunteti curioase care sunt vedetele acestei luni?
     Priviti mai jos! Vor fi dezvaluite!


    Nu puteam sa incep decat cu lotiunea autobronzanta Bondi Sands pentru ca imi place enorm combinatia dintre picioare bronzate si orice fel de model de fuste sau pantaloni scurti. Alexantza a fost cea care m-a facut sa vad altceva in afara de autobronzantul Alverde despre care v-am vorbit aici. Inculpata m-a cucerit datorita consistentei sale si... a unui aspect foarte important: nu are iz de autobronzant! In acest mod am reusit sa scap si de utilizarea unei creme hidratante inaintea aplicarii, de remeracile prietenului meu si m-am ales cu o culoare de nota 10. La capitolul pete, trebuie sa fim la fel de atente ca si in cazul oricarui autobronzant.
    Tesori d'Oriente Hammam m-a rasfatat cu aroma sa in ultima perioada. Mi-a placut de la prima aplicare si in acest mod si-a castigat locul pe etajera din baie. I-am dedicat acest articol si de atunci relatia noastra a ramat neschimbata.
      Bioderma Photoderm MAX Brume SPF 50+ m-a insotit in toate excursiile pe care le-am facut si nu m-a dezamagit. A fost o aliata de incredere si a avut grija de pielea mea. In acest articol v-am povestit despre ea, click click click daca nu l-ati vazut.


      Fondul de ten Bottega Verde a fost o noua descoperire a acestei luni. Un produs simpatic foc, despre care v-am vorbit in acest articol.
      Relatia cu iluminatorul MUA a avut un inceput anevoios. Mi-l doream de atat de mult timp incat nici nu imi mai amintesc cand a fost plasat prima oara pe un wishlist. In momentul in care am pus gheruta pe el am constatat ca are o consistenta diferita fata de ceea ce asteptam din partea sa. Era tare si mi se pare destul de uscat. Cu pensula unghiulara, pentru aplicarea blush-ului/contouring-ului mi se parea ca nu reusesc sa-l aplic cum scrie la carete asa ca l-am abandonat. Dupa cateva zile am revenit cu o pensula mai pufoasa cu care am insistat pana am reusit sa sa aplic suficient produs pe pensula pentru ca apoi sa-l transfer pe pometi. Rezultatul a fost spectaculs si de-atunci il folosesc in permanenta si-mi place la nebunie stralucirea pe care o ofera tenului. Pure love!
      Cred ca cel putin jumatate din august am purtat mint. Models Own -Apple Pie a intrat in casa mea tot datorita Alexantzei si a fost dragoste la prima vedere. Mi s-a parut perfecta pentru acest sezon si v-am prezentat o mica demonstratie a frumusetii sale in acest articol.


     La capitolul lecturi, am beneficiat de o luna in care timpul meu liber a fost redus dar tot am reusit sa adaug doua titluri.


     Ultima scrisoare de dragoste a fost o carte care mi s-a parut extraordinara. V-am spus deja ca n-am putut sa-i dedic o recenzie deoarece nici n-as putea incepe, nici n-as putea sa transmit atat de multe pe cat mi-as dori. Va spun doar ca e un titlu care merita, parol!
    Culoarea abordeaza un subiect cu care nu m-am mai intalnit pana acum iar intriga tesuta in jurul personajelor mi s-a parut imaculata. Culoarea ne dezvaluie viata cautatorilor de aur incepand de la motivele care ii fac sa ia aceasta decizie pana la momentele mai mult sau mai putin glorioase. Avarul si ambitioasa femeie "de casa" care isi doreste liniste si un camin,  cele doua personaje principale care incearca sa convietuiasca si jung la concluzia ca deciziile luate pana la un moment dat nu ii aduc in niciun punct comun. V-am trezit interesul sau v-am ametit? Oricum, nu va spun mai mult! Mie mi-a placut foarte mult si nu stiu cand am parcurs cele 500 de pagini. N-am simtit, zau asa!

    Hiuh! Iar am spus ca nu intru in prea multe detalii si din nou am ajuns sa scriu muuult si bine. Oricum, eu sper ca nu v-am plictisit si abia astept sa-mi spuneti care au fost produsele care v-au cucerit in luna care tocmai a luat sfarsit.

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like