Cu si despre Brushegg - instrumentul minune

joi, octombrie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mergand pe principiul Cine n-are Brushegg nu stie ce pierde si datorita faptului ca inca mai sunt si un beauty blogger curios am decis sa incerc si eu minunea care a revolutionat piata, produsul care transforma corvoada spalarii pensulelor intr-o joaca. Stiu, m-am trezit destul de tarziu dar pana acum nu simteam ca as avea nevoie de un produs de acest gen. Nu ca mi-ar fi placut sa spal pensule, departe de mine gandul dar mi se parea ca o chestiuta simpatica, mica si colorata n-ar avea ce minuni sa faca.
    Totusi, m-am aventurat si am cautat instrumentul cu pricina pe Born Pretty Store si in momentul in care l-am gasit mi-am spus ca trebuie sa-l incerc.
    L-am primit dupa indelungi asteptari si a fost printre primele produse pe care le-am pus la treaba.


    E intr-adevar destul de mic (Marius ma intreba cum o sa reusesc sa-l tin si apoi se uita dubios la zona in care ar fi trebuit sa-mi pozitionez degetele) dar pentru mine e mai mult decat suficient. Momentan, bineinteles.


    M-am inarmat cu toate pensulele care trebuiau imbaiate si am inceput. L-am fixat bine si am inceput operatiunea.


    Ei bine, ce sa va spun? Laudele nu erau gratuite! Micutul isi face treaba exemplar.
    Dupa ce am samponat bine, bine pensulele le-am curatat cu ajutorul instrumentului in cauza si in doi timpi si trei miscari toate straluceau de curatenie. Nu exagerez deloc, parol!
      Striatiile sale de diverse dimensiuni permit curatarea eficienta atat a pensulelor mai mititele cat si a celor mari si pufoase. Chiar daca nu este un accesoriu prea mare nu am intampinat dificultati in utilizarea sa si nu am avut nevoie de mai mult spatiu "de munca".
    Pentru mine aceasta descoperire este excelenta, imi scuteste o gramada de timp, spalarea pensulelor nu mai este o corvoada si ele (pensulele) imi zambesc recunoscatoare de fiecare data cand imi desfac etuiul si ma pregatesc sa ma machiez.
    Brushegg-ul primeste un mare da din partea mea si mea si vi-l recomand cu drag! Din pacate nu l-am mai gasit pe site, dar sunt convinsa ca il puteti gasi in multe alte magazine asemantoare. Chiar merita.
    Voi l-ati incercat? Ce parere aveti despre accesoriile care ne fac viata mai usoara?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like