InstaMania #81

luni, octombrie 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Sau... Buna dimineata din octombrie! 
     Stiu ca v-am mai spus ca iubesc aceasta luna dar nu ma pot abtine si strig in gura mare: Suntem in octombrieeeee!
    Si chiar daca am dardait in diminetile racoroase asta nu ma impiedica sa zambesc. Ce frumos e afara! Ce frumoasa este toamna!
     In episodul de azi nu avem o introducere prea lunga dar in rest, avem de toate si sper sa ma insotiti in aventura saptamanii care tocmai s-a incheiat.


    Toamna si-al sale culori ma fascineaza! 


     Cand am vazut buretele konjac in DM am chitatit de bucurie. Tocmai aruncasem un buretel si ma intrebam de unde sa achizitionez unul asemanator. Ei bine, Ebelin a fost raspunsul. E in teste si pana acum pot sa spun doar ca, desi pare mai mititel decat cei din "specia" lui, dupa primul contact cu apa devine identic si e la fel de eficient. Si pretul e tare prietenos, doar 13 lei.


    Pentru ca iubim cafeaua. Asa se pot intitula aproape toate iesirile mele cu Deena. De fiecare data cand ne intalnim mă relaxez atat de mult incat si eu ma mir.


    Joi am incercat sa ne facem temele pentru excursia care batea la usa dar entuziasmul ne-a cam zapacit si am decis sa ne lasam dusi de val.


    Weekend-ul a inceput mai devreme si a fost excelent!
    Am reusit sa bifam primele doua varfuri din Ciucas iar duminica am asaltat Brasovul. Abia astept sa va arat toate locurile minunate pe care le-am descoperit.
     Pana atunci va las cu ... Romania magica!
    Varful Gropsoarele


    Varful Ciucas


    Frumosul Brasov

  
     Drumul spre casa si vanatoarea de apusuri.


    Si-am incalecat pe-o sa si am terminat InstaMania! Sper ca v-am placut episodul de azi si ca de obicei, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like