InstaMania #82

luni, octombrie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pot sa incep aceasta postare cu un Brrr! rostit din toata inima? Eu cred ca da.
    Toamna incepe sa-si arate coltisorii si nu pot sa spun ca sunt incantata de aceasta latura a sa. Ma asteptam ca aceasta perioada a anului sa fie insotita de temperaturi prietenoase si cand colo, racoarea m-a luat prin surprindere si am inceput sa scotocesc prin sifonier dupa pulovere groase si incaltaminte de iarna. Eh, nu-i nimic! Ne adaptam, nu-i asa?
    Saptamana care s-a incheiat a fost dedicata in mare parte refacerii dupa mini-vacanta pe care am petrecut-o in Muntii Ciucas. De la munca am fugit direct acasa si adesea am adormit in momentul in care pus capul pe perna. Am incercat sa fiu cat mai prezenta pe retelele de socialiazare dar uneori somnul a invins in fata tuturor stimulilor externi de care am profitat la maxim.
    Acum, dupa un weekend petrecut la Cabana Plapumioara ma simt pregatita de o saptamana plina. Asa da!


   Parca vorbeam de Muntii Ciucas? Ei bine, pozele pe care le-am facut ne fac sa realizam ca n-am visat. A fost atat de frumos incat acum ni se pare ireal.


   El ma surprinde mereu! Si cum stie ca iubesc gogosile si ca am nevoie de energie apeleaza la Donuterie. Succesul este garantat!


   Rasfatul cu paste a venit intr-o zi in care ne intrebam ce sa mai mancam. Ne era dor de ceva delicios asa ca ne-am aliat si am preparat paste cu sos din trei tipuri de branza. Yummy!


    Daca ne petrecem weekend-urile acasa, incercam diverse combinatii. De aceasta data am introdus si mure in ecuatie iar rezultatul ar fi fost si mai delicios daca acestea ar fi fost mai coapte. Asa am obtinut un mic dejun aproape yummy.


    Daca doriti sa cititi o carte pe care sa n-o mai puteti lasa din mana si care sa va tina cu sufletul la gura cu fiecare pagina pe care o parcurgeti, va recomand Se numea Sarah.
    Am auzit multe despre ea dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de buna. 


    Cum sa nu iubesti toamna?



   Acestea fiind spuse, sa ne inarmam cu haine groase, sa ne energizam si sa cucerim o noua saptamana. Sper sa ne vedem cat mai des si pe Instagram pentru ca v-am pregatit surprize, fotografii si multa veselie!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like