InstaMania #85

luni, octombrie 31, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Iata ca am ajuns si la ultima zi a lunii octombrie. A zburat, n-am ce sa-i fac dar pot sa spun ca sunt pregatita pentru tot ce ne rezerva luna noiembrie. Dar pana atunci, va invit la un nou episod din InstaMania pentru a face retrospectiva saptamanii care tocmai s-a incheiat.


    Dupa cum v-am obisnuit, incep cu o poza din Sibiu ale carui culori nu se demodeaza niciodata. E frumos, frumos!


    Imi place sa ma plimb pe strazile acoperite cu frunze ruginii si de fiecare data cand vad o gramada, pe undeva, topai si imi strecor picioarele printre ele. Senzatia pe care mi-o ofera fosnetul lor combinat cu nuantele deosebite e de nota 10. Stiu ca si voi o cunoasteti, nu-i asa?


    Cand ajung acasa si pe masa zaresc cutia cu bunatati de la Donuterie n-am cum sa ma abtin si zambesc cu gura pana la urechi. Stiu ca silueta mea nu e de acord cu mine dar, in fata acestor gogosoaie delicioase n-am cum sa rezist. Curcubeu pe cerul gurii!


    In weekend ne-am dorit sa hoinarim putin iar Piatra Secuiului a fost locatia pe care am ales-o. V-am povestit despre prima noastra experienta in acest articol si acum pot sa va spun ca am mers din prima pe traseul corect, traseu care acum este marcat foarte bine. Yay!
    Am si febra musculara, a fost si frig, a fost si putin noroi care aluneca destul de usor dar frumusetea peisajelor si amintirile cu care ne-am intors ne-au facut sa uitam de tot si sa afirmam din nou ca: Romania e magica!


    M-am pregatit pentru Halloween cu o masca cu argila. Am avut de unde sa aleg si daca voiam, puteam sa bag spaima-n multa lume.



    Nu stiu altii cum sunt dar eu, cand vad o imagine, un film, orice care contine o cada cu spuma si o carte simt ca relaxarea e la e acasa. Adica, mai mult de-atat nu se poate!
     Asta pana ajung sa o pun in practica. Ma strecor in cada, ma chinui sa-mi sterg mainile si stau mereu stresata ca as putea sa ud paginile comorii pe care am ales-o pentru delectare. Apoi, citesc maxim cinci-sase pagini si abandonez misiunea. Mda, nu sunt facuta pentru acest tip de relaxare si pace!



    Hmm, sper ca postarea mea nu v-a plictisit si ma bucur de fiecare data cand vad ca micul nostru grup de prieteni de pe Instagram creste. Daca doriti sa ma insotiti in aventurile unei noi saptamanai, va astept cu bratele deschise. Eu sunt bydeemakeup.

    Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like