Review & demo: Born Pretty Plate - BP-L008

vineri, octombrie 07, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Stiti deja ca sunt o adevarata fana a placutelor dedicate manichiurilor deosebite, nu-i asa? Uneori imi doresc sa mai iau o pauza de la colectionarea lor si sa folosesc fiecare model in parte asa cum faceam la inceputurile acestui blog dar, pursi simplu, nu ma pot abtine. De fiecare data cand intru pe bornprettystore.com gasesc cate o placuta care ma face sa uit de toate promisiunile pe care mi le facusem. 
    Asta s-a intamplat si in cazul frumoasei placute BP-L008- Various Arabesque Pattern, o placuta o sumedenie de modele deosebite pe care le poti purta in foarte multe moduri.


    Ca de obicei, modelele sunt gravate impecabile, astfel incat nici nu mi-am putut pune problema unui rezultat dezastruos. De fiecare data cand am folosit-o m-am bucurat de o manichiura spectaculoasa obtinuta intr-un timp record.


    De asemenea, stiu ca v-am mai spus si ca nu sunt o fana a manichiurii french si probabil va veti intreba de ce am ales o placuta care sa contina si modele de acest gen iar singurul raspuns este:  half moon! Cred ca vor arata excelent in combinatiile la care ma tot gandesc de ceva vreme dar trebuie sa ma inarmez fie cu rabdare, fie cu un clear jelly stamper (stampila transparenta) de calitate. Sa vedem, sa vedem...


    Pentru demonstratie am ales un model complex, pentru a va dovedi ca modelul se transfera perfect chiar si cu oja normala. 



  Pentru a obtine efectul auriu am apelat la pigmentii speciali pentru geluri UV pentru ca eram curioasa de modul in care se vor comporta si pot sa spun ca sunt destul de multumita. Da, nu este efectul de oglinda dar arata bine, se aplica uniform si rezista foarte bine pe unghie.


    Am folosit:
- Oja Astor - Vip Violet;
- Oja Astor - no. 105; 
- Placuta BPS - BL- L008 - aici;
- Pigment no. 987 - aici;
- Top coat - Bottega Verde.


    Ah, era sa uit! In cazul in care va tenteaza aceasta placuta, doream sa va anunt ca beneficiaza de un pret promotional de 2.99$, transportul este gratuit iar produsele ajung la posta vamala. De asemenea, folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.


    Ce parere aveti dspre propunerea mea? Dar despre vedeta postarii de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like