Solaris, belsug din natura cu iz de vacanta

sâmbătă, octombrie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu stiu daca ati observa dar, de ceva vrema am intrat in minunata lume Solaris, fiind surprinsa de campania #hailamarecusolaris. Coletul plin cu bunatati de toate soiurile m-a impresionat si singura mea intrebare a fost: Cu ce sa incep?



    Pufuletii fara sare au fost devorati in doi timpi si trei miscari si doresc sa va spun ca desi nu m-as fi asteptat sa-mi placa, m-au cucerit. Viata fara sare nu e un chin mare... asta asa, ca sa fac si o rima.
    In coletul sugubet se aflau produse care ma imbiau sa le gust si am alex mix-ul de seminte pentru salata. In ultimele luni am fost o adevarata fana a salatelor si toate combinatiile au fost pe placul. Mix-ul  de seminte pentru salata a adus un plus de arome si vitamine dozelor zilnice, sanatoase.


    In momentul in care am vazut maxiproteinele Solaris mi-am spus: Cu voi stiu ce o sa fac! Avand in vedere faptul ca in fiecare dimineata consum cate un smoothie, am adaugat cate 1-2 linguri din punguta sugubeata care contine un amestec din fainuri de seminte: faina de susan, faina de in, faina de dovleac, faina de canepa, faina de chia si are 38% proteina. Senzatia de satietate m-a ajutat sa trec mult mai usor de prima parte a zilei si mi-am propus sa le achizitionez cat mai curand.



       Auzisem atat de multe lucruri pozitive despre covrigeii Solaris incat i-am atacat fara mila din primele zile in care au ajuns in posesia mea. Pot sa va spun ca imi mai amintesc ca am simtit aroma placuta si...am ajuns la fundul pungii. Nici nu-mi dau seama cand am reusit sa inhat pe toti (bine, am avut si un ajutor langa mine...) cert e ca i-am topit rapid. Acum le dau treptate tuturor celor care ii lauda. Sunt deliciosi!



  In diminetile in care am avut timp/dispozitie pentru servirea unui mic dejun ca la carte, am apelat la musli mix-ul Solaris care contine fulgi de porumb cu zahar, seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac, curmale, papaya, stafide, merisor combinat cu niste fructe si iaurt. Un deliciu, zau asa!



    De asemenea, semintele de chia au fost folosite intr-o combinatie hranitoare asemanatoare, cu singura diferenta ca le-am alaturat mai multe fructe.



     Mixul gustos Hai la Joaca contine un amestec delicios de fulgi de porumb fara zahar, fulgi cu tarate de grau si fulgi crocanti cu orez si grau; merisor confiat si caju; un mix de fructe: stafide si dude deshidratate, capsuni si visine confiate. A fost o delicatesa cu care ne-am rasftat intr-o seara torida de vara in care pofteam la ceva dulce dar nu foarte dulce, care sa poata fi servit la o ora mai inaintata si care sa nu ma faca sa am cosmaruri din cauza surplusului caloric. A fost excelent, perfect dozat intr-un amalgam de texturi si arome.



     Gustarea dulce acrisoara a fost servita intr-o maniera asemanatoare cu cea de mai sus. Mi-a placut combinatia de arome si dupa ce am servit aceasta gustare m-am simtit plina de energie.



    Ultimul dar nu si cel din urma care m-a incantat a fost de uleiul de cocos. Sistemul de dozare a fost cel care m-a cucerit iar efectele sale binecunoscute au fost supuse din nou testelor. L-am aplicat pe piele si par si m-am simtit rasfatata. Imi place la nebunie si ma bucur ca am avut ocazia sa bun gheruta pe el.



   Asadar si prin urmare, ma declar incantata de fiecare descoperire in parte iar Solaris primeste un mare DA din partea mea. 
    Voi ce produse indragiti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like