Trei pe wishlist-ul din aceasta toamna

miercuri, octombrie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Daca a venit toamna, tentatiile au inceput sa apara ca ciupercile dupa ploaie. De asemenea, eterna intrebare Eu cu ce ma imbrac? si-a facut simtita prezenta si trebuie sa recunosc ca am inceput sa devin melancolica cu gandul la zilele de vara in care aruncam pe mine o rochie imi luam sandalele si eram gata de plecare. 
    Eh, asta este! Nu mai sunt doar 11 luni pana vara viitoare, daca e sa privim jumatatea plina a paharului nu-i asa? Pana atunci, m-am gandit sa va prezint trei produse pe care le-am adaugat pe wishlistul meu pentru ca n-am vrut sa ma "intind" prea mult si nici sa va tentez nici pe voi cu mai multe produse.


    Cred ca in aceasta toamna voi abuza de multe nuante de gri. Inca de anul trecut imi faceau cu ochiul si am observat ca si in acest an tentatiile continua. Si cum tinutele cu umerii goi au fost in tendinte in aceasta vara, m-am gandit sa adaug in garderoba mea si un pulover cu umeri goi. Acesta mi s-a parut excelent  si arata si tare pufos. Cum sa nu-l doresti?


    Pentru ca iubim tinutele boho-chic! Asa poate fi introdusa fusta pe care v-o voi prezenta mai jos.
    Modelul sau e foarte atragator iar lungimea si foarma sa mi se par perfecte.Se poate purta intr-o sumedenie de combinatii mai mult sau mai putin indraznete asa ca da, e pe wishlist!


     Nici nu s-a racorit bine afara ca am inceput sa murmur in surdina colinde si sa ma gandesc la sarbatorile de iarna. Spuneti-mi ca nu sunt singura!
    Acest cardigan m-a facut sa ma gandesc si mai mult la perioada care se-apropie ca vantul si ca gandul asa ca... da. Cui nu-i plac renii? Cine nu s-a gandit la o tinuta confortabila, la o ciocolata calda si o carte buna. Hai, stiu ca si voua va e dor...


     Am decis sa ma opresc la trei articole vestimentare pentru ca sunt mai usor de bifat si ne pun imaginatia la munca mai mult decat daca v-as prezentat un amalgam de idei.
     Care este preferata voastra?
      Voi ce aveti pe wishlist-ul din aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like