Vinerea imbulinata #91

vineri, octombrie 14, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Tiptil, tiptil ne indreptam spre episodul cu numarul 100 al aventurilor imbulinate. Eu nu pot sa spun decat ca ma bucur ca ma insotiti cu acelasi entuziasm prezent de la primul episod si va multumesc din suflet!
    Pentru episodul de astazi mi-am dorit sa concep ceva mai diferit, care sa contina mai multe nuante si care sa ma scoata putin din zona mea de confort. Mi-am dorit sa lucrez mai mult la manichiura pe care v-o voi prezenta si... am reusit.
   M-am asezat in fata sertarului cu oje, am analizat si am decis sa merge pe rosu, bej si negru. Apoi am inceput joaca si am ajuns la rezultatul cu care ma prezint in fata voastra. Mie nu mi s-a parut o manichiura greu de executat dar trebuie sa recunosc ca procesul de creatie a fost putin mai migalos. Sper ca o sa va placa!




    Am folosit:
- Oja Yves Rocher - Rosu Mac;
- Oja Colorama - no. 23;
- Oja Golden Rose Riche Color - no. 5;
- Top coat - Bottega Verde.

 
    Deci, ce parere aveti despre imbulinata mea?
    Ati purta-o sau vi se pare prea "impopotonata". Trebuie sa recunosc ca si mie mi s-a parut cam incarcata la inceput dar dupa un timp parerea mea s-a schimbat. 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like