Cand Black Friday se-apropie iar Bottega Verde ne-nvaluie (cu oferte)

miercuri, noiembrie 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu cred ca mai are rost sa incep cu eterna introducere in care va spun ca timpul zboara fara mila dar as putea sa incep privind jumatatea plina a paharului: sarbatorile se apropie tiptil si odata cu ele, Black Friday-ul.
   Astazi m-am gandit sa va prezint ofertele pe care ni le pregateste bottegaverde.ro si ce mi-as dori sa bifez cu aceasta ocazie.
   Ultimele doua weekend-uri ale lunii noiembrie sunt dedicate shopping-ului "destrabalat" 18-20 noiembrie si 25-27 noiembrie, iar reducerile vor fi publicate in fiecare zi de vineri (dooh! de aceea e Black Friday) ajungand pana la 80%.
    Chiar daca pe site gasim  in permanenta reduceri eu sunt foarte curioasa de surprizele pe care ni le vor pregati.
     Eu am adaugat deja in wishlist cateva produse urmand ca in ziua de vineri, dis-de-dimineata sa plasez comanda pentru a ma asigura ca bunatatile vor ajunge la mine rapid si fara emotii. Acum, ramane de vazut daca o sa reusesc sa ma abtin si sa nu le comand mai devreme deoarece, dupa cum am mai spus, preturile sunt extrem de atractive pe tot parcursul anului.



    Tusul de ochi rezistent la apa a fost primul produs spre care mi-am indreptat atentia deoarece produsul pe care il folosesc in prezent nu ma multumeste si mi-e tare dor de un produs sub forma unui creion. Se lauda ca rezista pana la 14 ore asa ca nu pot decat sa va spun ca e in fruntea listei mele.

Sursa

    Scrub-urile mi-au atras atentia de la prima comanda pe care am plasat-o pe site asa ca de aceasta data n-o sa le mai ratez. Cel cu struguri rosii mi se pare tare simpatic asa ca mi-am propus sa il bifez cu aceasta ocazie.

Sursa

    Orice persoana care sufera de "lumanaroholita" nu poate sa ignore sectiunea dedicata aromelor care ne invaluie locuinta. Mi-a fost greu sa aleg, dar pana la urma am decis ca lumanarea cu aroma de magnolie neagra isi merita locul pe wishlist-ul meu.

Sursa

     Pentru ca sarbatorile se apropie cu pasi rapizi, m-am gandit sa ma aprovizionez si cu niste cadouri pentru cei dragi. Ne putem inspira de la categoria cadouri sau putem crea seturi folosindu-ne de putina imaginatie si de toate produsele pe care le gasim pe site. Mie mi-a trasa atentia setul cu orez venere, deoarece am testat sapunul lichid iar aroma sa e... yummy!

Sursa

     Desi mi-e greu, ma opresc aici si va las si pe voi sa descoperiti tentatiile care ne pandesc la fiecare click. 
     Va mai spun doar ca imi place acest site nu numai datorita multitudinii de produse pe care ni le ofera ci si datorita campaniilor pe care le organizeaza. Frumusetea este in tine este in continuare activa si puteti dona 5 sau 25 lei pentru impadurirea terenurilor din sudul Romaniei. Ca rasplata, puteti alege una din cele 4 ilustratii realizate de Liliana Arnaut. Super, nu-i asa?

    Acum, sunt tare curioasa... Voi cum va pregatiti pentru BlackFriday? Ce produse doriti sa bifati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like