InstaMania #87

luni, noiembrie 14, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sau mai corect spus... Ho! Ho! Copii si frati! Cred ca pot sa incep si asa, corect?
    Ma trezesc eu linistita intr-o zi de duminica. Afara se crapa de ziua si totusi, mi se parea ca de afara razbate mai mult lumina decat era normal. Ma uit pe geam, ma frec la ochi convinsa fiind ca raceala imi da si cateva halucinatii, clipesc de doua trei ori dar rezultatul e acelasi: ninge! Ningea la nici jumatatea lunii noiembrie! Inca nu-mi vine sa cred, inca imi doresc ca iarna nerabdatoare sa mai stea putin locului... Oare de azi va veni primavara? N-ar fi rau...
    Dar, nu toata saptamana a fost plina de socuri asa ca va invit la un nou episod din InstaMania. Sper sa fie pe placul vostru!


   Parcul Sub Arini e frumos in orice anotimp dar toamna... toamna e de poveste. Cred ca spun asta la inceputul fiecarui anotimp, iertare!


    Si daca tot vorbeam de anotimpuri... Sibiu - iarna. Adica ieri. 



    Aromele de scortisoara & Co si-au intrat in drepturi acum mai mult decat oricand. Chiar daca in alti ani nu ma dadeau pe spate acum nasucul meu se indreapta spre toate izurile scortisoresti. Yummm! Yankee Candle are grija sa satisfaca orice gusturi si n-am niciun motiv de nemultumire.



    Misterul saptamanii trecute a fost elucidat iar eu am aflat ca am participat la #operatiuneademachierea2.0. Cel mai important ritual pentru un ten sanatos este demachierea. Aceasta se poate transforma intr-un proces simplu, delicat si rapid daca folosim produsul potrivit.
    Pentru ca noi sa ne bucuram de o piele catifelata, apa micelara NIVEA vine intr-o varianta mai mare la 400 ml in trei variante potrivite diferitelor tipuri de ten. Yay! Ne place NIVEA!
    Mi s-a parut o campanie extrem de ingenioasa si ma bucur enorm ca am facut parte din bloggeritele surprinse de aceasta operatiune.


    Yup! Am facut-o si pe asta! Nu stiu cand, cum si de ce dar... mi-am pierdut vocea, am inceput sa am frisoane si am fost nevoita sa raman in arest la domiciliu. Am fost cuminte, m-am tratat cu de toate si acum pot sa spun ca sunt mai bine.


    M-am bucurat enorm cand am pus gheruta pe Dupa ce te-am pierdut pentru ca sunt foarte curioasa de modul in care va continua povestea. Daca Jertfa iubirii n-ar fi fost atat de buna probabil ca as fi abandonat-o si as fi trecut la ea dar, cu rabdarea treci marea. Atat de multe carti bune si atat de putin timp liber! Ooofffff.....


    Rasfat pe paine sau mai bine zis, pe farfurie! Marius m-a servit cu paste cu ton si eu le-am infulecat fara nicio urma de bun simt. Am mancat cu lacomie, pofta si zau ca mai aveam putin si mai serveam o portie dar am constatat ca nu mai incape. Eram plina.


    Si... cam atat pe saptamana care tocmai a luat sfarsit asa ca nu mai pot sa spun decat ca: Am incalecat pe-o sa, si-am terminat un nou episod din InstaMania. 
    In cazul in care doriti sa va delactati cu mai multe aventuri, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like