NOTD: Autumnal

vineri, noiembrie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa ce v-am innebunit cu declaratiile de dragoste pe care i le fac constant acestui anotimp, m-am gandit ca ar fi cazul sa va prezint si o manichiura care sa se incadreze perfect in peisajul de toamna tarzie.
    Pe langa nuantele inchise pe care le port cu drag si spor, nude-urile sunt in top in ultima perioada. Pentru postarea de astazi am ales un model abstract aplicat peste o nuanta neutra si pentru ca viata fara un strop de stralucire nu are acelasi farmec, am aplicat si oja holografica de la Flormar (nu pot sa inteleg de ce nu am folosit-o mai des pentru ca e tare frumoasa).
    Rezultatul mi-a placut la nebunie iar manichiura a fost vedeta acestei saptamani.




Am folosit:
- Oja Natty - no. 437;
- Oja Golden Rose Rich color no. 05;
- Oja Flormar - no. 394;
- Placuta BPS - BP-L005 (mai multe detalii despre ea aici);
- Top Coat - Bottega Verde;



    Ce parere aveti despre combinatia pe care am purtat-o? Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like