NOTD: Red all the way

miercuri, noiembrie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cum a venit frigul, cum am inceput sa ma indrept tot mai drept spre nuante rosiatice care ma duc cu gandul la Craciun. N-am ce face, nu ma pot abtine!
    Cred ca vinovata este toamna care a fost atat de scurta si de nehotarata dar toate aromele si tot ce are legatura cu sarbatorile de iarna, ma atragca un magnet. Nici nu va mai spun ca am inceput sa port pulovere cu reni si caciuli simpatice. N-are rost.
    Pentru postarea de azi am pregatit o manichiura simpla, simpatica, conceputa cu ajutorul unor ornamente aurii care-mi plac la nebunie si pe care le port cu drag si spor de foarte mult timp. auzisem pe la inceputul anului ca acets tip de ornamente nu mai este in tendinte dar, cui ii pasa? Mie-mi plac si mi se par extrem de simpatice. 


     Putem sa obtinem maniciuri de efect fara sa pierdem prea mult timp sau bani, chiar acasa. Singurele lucururi de care avem nevoie sunt materii prime (oja, tinte si top coat) si putintica rabdare. Sunteti de acord cu mine?



Am folosit:
Oja Avon Gel Finish - Fire Cracker;
Ornamente - random;
Top Coat - Bottega Verde.



    Deci, ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o astazi? Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like