OOTD: Be a pineapple

joi, noiembrie 24, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Daca saptamana trecuta va prezentam o tinuta a carei piesa principala era un hanorac cu un mesaj mai mult sau mai putin indraznet (depinde de vizunea fiecareia dintre noi) astazi mi-am dorit sa va prezint o tinuta a carui personaj principal sa fie un pulover cu insertii fructate.
     Trebuie sa recunosc ca nu-mi amintesc sa fi avut pana acum articole vestimentare de acest gen dar la fel ca si in cazul mesajelor haioase, mi-au atras atentia. In momentul in care am vazut puloverul pe care vi-l voi prezenta astazi am exclamat un awww din toata inima si n-am mai stat pe ganduri. Mi s-a parut extrem de simpatic asa ca am spus ca merita un loc pe raftul dulapiorului meu. Si asa a fost.
    Nici bine n-a ajuns in posesia mea ca l-am luat la o sedinta foto pentru a putea sa vi-l prezint si voua asa cum se cuvine.


    Avand in vedere faptul ca dimensiunea sa este liliputana, m-am gandit ca ar face o echipa buna fie cu o rochie sau camasa lunga, fie cu niste pantaloni cu talie inalta. am optat pentru a doua varianta pentru ca mi s-a parut ca se va incadramai bine in peisaj. 


    M-am incaltat cu UGG-urile la care apelez din ce in ce mai des, mi-am prins parul intr-o coada rebela si am fost pregatita pentru o noua aventura.



Am purtat:
Pulover - aici;
Helanca - Zara;
Pantaloni - Stradivarius;
Cizme - UGG.


    Ce parere aveti despre tinuta mea? Dear despre puloverul meu?
    Aaa! Sa nu uit? Am ales anansul datorita mesajului pe care il transmite:

Sursa
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like