OOTD: Normal people scare me

vineri, noiembrie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nu stiu voi cum sunteti dar mie-mi plac la nebunie articolele vestimentare inscriptionate cu diverse mesaje. Motivationale, haioase, ciudate imi plac la nebunie dar, trebuie sa recunosc ca pana acum nu am avut curaj sa le port. De fiecare data cand atentia imi era atrasa de cate un model, ma gandeam deja la modul in care se va uita lumea la mine pe strada, incercand sa desluseasca mesajul (asa fac si eu, nu de alta) si abandonam ideea.
    Totusi, in aceasta toamna mi-am propus sa-mi iau inima-n dinti si sa incerc. Mi-am spus ca o sa fie tare amuzant daca o sa aleg un mesaj mai ciudatel asa ca in momentul in care am vazut hanoracul pe care il port astazi, mi-am spus ca da, mi-am gasit alesul.
     Am optat pentru o combinatie la care visam din clipa in care am plasat comanda, pentru ca mi-am dorit din start ceva diferit asa ca cravata si camasa au intrat in ecuatie din start.



     Jacheta mi-a oferit putina caldura printre rafale pentru ca la noi in Sibiu vantul bate rau de tot. Mi-am placut pentru ca materialul e tare, pare rezistent iar blana este detasabila si consider ca o jacheta de acest gen e perfecta in orice sezon.


    Bocancii si pantalonii din piele au fost aliatii mei in aceasta toamna asa ca m-am gandit ca daca tot au devenit "semnatura" mea, ar trebui sa ii mai prezint si pe blog. Cred ca voi face o pauza de la aceasta combinatie doar in momentul in care pantaloni se vor desira iar eu va trebui sa caut o noua pereche care sa-i inlocuiasca. Ha! Ha!


Am purtat: 
Jacheta - aici;
Hanorac - aici;
Camasa, cravata, ochelari - random;
Pantaloni - H&M;
Bocanci - Bonprix.



    Voi ce parere aveti despre articolele vestimentare inscriptionate cu mesaje care mai de care? 

    Kiss Kiss Dee

You Might Also Like